Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet kadet tłok w DMP nie otwiera płuków do końca.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemano!
Zauważyłem, ze w kadecie tłok w DMP nie otwiera mi okien płuczących do końca. Otwiera się ok 60-70% okna. Zastanawiałem się nad podkładką pod cylinder i planem głowicy, ale chciałbym jeszcze zasięgnąć waszej porady, co o tym myślicie?
Wygląda to tak:
Na zdjeciu wygląda, jakby jeszcze mniej się otwierało, ale jest więcej, kwestia perspektywy Tongue
Pomierzyć tłok - wymiar tłoka to nie tylko średnia ale i wysokość płaszcza tłoka, odległość denka od otworu sworznia tłoka, itp. tłok tłokowi nierówny, do rometów było kilka typów różniących się wysokościami
Silnik nie będzie rozwijał optymalnej mocy. Można podnieść cylinder podkładką ale wtedy będzie próg na łączeniu z głowicą.
lepiej przerób tłok. a i jak chcesz żeby ten silnik miał dobre osiągi to ta uszelka pod głowicę się nie nadaje. ze 2 razy grubsza od orginalnej...
(25-02-2016 14:03:23)charper napisał(a): [ -> ]ta uszelka pod głowicę się nie nadaje. ze 2 razy grubsza od orginalnej...

No jeszcze przebolałbym jeżeli temat dotyczyłby silnika 223, bo tam faktycznie - głowica wchodzi w cylinder i po dokręceniu teoretycznie nie powinno być żadnych przedmuchów...

No, ale tutaj kolega ma 023 (tak btw. coraz bardziej upewniam się, że ten kadet wygląda dobrze tylko na zdjęciach patrząc na żeberka tego cylindra Facepalm2) i tutaj bez uszczelki daleko nie zajedziesz...
Co po żeberkach wnioskujesz? Tongue Że wjechałem w błotnistą kałużę i się ubrudził silnik? :F
(25-02-2016 17:27:22)Rafku napisał(a): [ -> ]
(25-02-2016 14:03:23)charper napisał(a): [ -> ]ta uszelka pod głowicę się nie nadaje. ze 2 razy grubsza od orginalnej...

No jeszcze przebolałbym jeżeli temat dotyczyłby silnika 223, bo tam faktycznie - głowica wchodzi w cylinder i po dokręceniu teoretycznie nie powinno być żadnych przedmuchów...

No, ale tutaj kolega ma 023 (tak btw. coraz bardziej upewniam się, że ten kadet wygląda dobrze tylko na zdjęciach patrząc na żeberka tego cylindra Facepalm2) i tutaj bez uszczelki daleko nie zajedziesz...

a w którym miejscu napisałem że ma być bez uszczelki? powiedziałem że ta jest za gruba i oryginalnie stosowano cienką aluminiową, co ma wpływ na kompresje.
Mam gdzieś taką aluminiową blaszkę, była pod głowicą kiedyś, jeszcze przed remontem, założyłem tą uszczelkę, tylko dlatego, że właśnie, mam blaszkę gdzieś nie wiem gdzie Tongue Z resztą, czy ja tu pytam o zwiększanie mocy zmniejszaniem uszczelek, czy o otwieranie kanałów? :F
ja tylko zwracam uwagę na błędy konstrukcyjne, a co masz zrobić kiedy kanały nie są do końca otwierane to już napisałem żebyś tłok dostosował.
jeżeli wyskość tłoka jest taka jak powinna być to podnieś cylinder a jak tłok jest wyższy to go przetocz i po problemie ewentualnie może być za niski cylinder
obawiam się że toczenie cylindra wyjdzie drożej niż nowy tłok w przypadku gdy go źle podetnie.
Może masz tłok od T-1
Przekierowanie