Silniki S38A i S38ET widzę na oczy pierwszy raz. Wiadomo, gdzie miały zastosowanie? I kto robił ten album?
Ostatnie zdjęcie jest bardzo zaskakujące
Piękna historia, od razu przypominały mi się "gazetki ścienne" z dawnych czasów
No super robota jak znalazł pod mój nowy dział Silniki
Tego ET to pierwszy raz widze? co to było? do czego?
Te zdjecia tych "dziwnych" silników prawdopodobnie są z pewnego katalogu produktów (te które mają opisy na niebisko) widziałem kiedys takowy na allegro lata temu.
Niestety ale nie jestem w stanie Ci powiedzieć co oznacza to ET. Dostałem zdjęcia i tyle, więc niestety nie mam wiedzy na ten temat, a szkoda...
Zdjęcie silnika 017 a w opisie 019
Takie pomyłki niestety zdarzały się dość często...
Patryku, teraz wiadomo od jakiego modelu silnika może pochodzić wysoka głowica , z krótszymi zewnętrznymi radiatorami. Zastanawiałem się też czy nie dać do mojego 019, oprócz niej, też i lewą pokrywę silnika z logo Nowej Dęby (z żołędziem).
Myślałem że wiesz o tym, że obydwie wersje "wysokich głowic" były też w 017
Żeby zastosować taką pokrywę, musiałbyś wywiercić otwór pod wałek zmieniacza i dać tam dodatkowo stalową tulejkę. Do tego nie będziesz miał tam grubszego nadlewu. No chyba że były takie pokrywy z otworem pod zmieniacz, to nie było tematu
Bobas? Ciekawa rzecz. Masz może coś więcej na ten temat?