Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Zalewanie świec.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Jeszcze 2 dni temu w kadecie miałem 30 letni gaźnik w którym nic nie było robione. (tak samo kranik) Objawy były następujące:
Odpalając go na czystej świecy z kopa chodził około 10-30s i gasł. Na pych pojechał na ,,pół-zapłonie" 50-100m i gasł. Po tych próbach świece były zalane. 3-5 razy na 20 udało mi się go odpalić tak, żeby nie gasł no i wszystko pięknie chodziło, żadnych problemów z mocą ITP. Po zgaszeniu mógł jeszcze odpalić przez około godzinę, potem było to samo. W całkiem profesjonalnym serwisie wymienili mi gaźnik i kran. (oddałem go, bo jeszcze jestem amatorem w silnikach) Pierwszy dzień odpalał, następnego próbuje ruszyć i objawy są IDENTYCZNE. Co robić, żeby nie zalewało?
Źle zrobiłeś, że dałeś sobie wymienić stary dobry gaźnik. Może masz coś z iskrą? A gaźnik ustawiałeś?
(10-02-2016 16:46:40)krystian276 napisał(a): [ -> ]Źle zrobiłeś, że dałeś sobie wymienić stary dobry gaźnik. Może masz coś z iskrą? A gaźnik ustawiałeś?

Gaźnik jest oryginalny, tylko, że nowy. Iskra jest mocna. Co do regulacji gaźnika to chyba nie, bo jak cudem odpali to chodzi super. Słyszałem o podobnym przypadku i niby simeringi do wymiany mogą się nadawać.
Nowej produkcji? Jeśli tak to oryginalna w nim jest tylko nazwa.
(10-02-2016 18:08:30)Dawdzio napisał(a): [ -> ]Nowej produkcji? Jeśli tak to oryginalna w nim jest tylko nazwa.

Nie wiem, co oni mi tam wpieprzyli, ale kształtem i budową się nie różni od poprzednika.
tak ksztaltem z zewnątrz nie ale jest to gaźnik nowy chińskiej produkcji a twój stary był polski.

Spróbuj przestawić na przepustnicy iglicę tak ,żeby dostawał jak najmniej paliwa to podstawowa rzecz od jakiej powinieneś zacząć
Przekierowanie