(07-02-2016 20:15:32)janas222@interia.pl napisał(a): [ -> ]że ślimak obraca mi się razem z kołem
Normalka.
(07-02-2016 20:15:32)janas222@interia.pl napisał(a): [ -> ]wyrwał mi linkę z licznika
(07-02-2016 20:15:32)janas222@interia.pl napisał(a): [ -> ]problem to taki ze koło jest dokręcone na maxa ale gdy skręce kierownicą to obciera o błotnik i jest luźne
W ogóle tego nie rozumiem. Skoro jest dokręcone na maxa, to jaki ma wpływ na to skręcanie tym kołem...
Na prawdę normalka miszczu? Ciekawe... Wyjmij ślimak i zobacz czy nie jest zatarty i czy normalnie się obraca, jeśli nie to w tym leży problem. A co do obcierania, to obejrzyj tulejki lag, pewnie mają duży luz.
(07-02-2016 22:39:27)ananas napisał(a): [ -> ]Wyjmij ślimak i zobacz czy nie jest zatarty i czy normalnie się obraca
No? Jeżeli normalnie się obraca, jest przesmarowny tawotem, posiada nawet oryginalną tulejkę dystansową, a pomimo tego nadal obraca się razem z kołem?
Chu mnie strzelał jak się z tym bawiłem, więc uważam, że jest to normalka.
Ślimak ma takie wręby i tylko musisz spasować z kołem. Przesmaruj go dobrze od środka. Ślimak nie powinien się obracać.
A dystans pod slimakiem jest?
Dobrze złożyłeś i skręciłeś koło? Też miałem taki problem i okazało się, że źle poskładałem nakrętki i podkładki w kole. Co do tego, ze koło Ci ociera przy skręcaniu, myślę,że nie dokręciłeś tych jakby nakrętek, które wchodzą w środek kulek w łożysku koła