05-02-2016, 23:24:29
Stron: 1 2
05-02-2016, 23:28:27
Myślę, że blokuje Ci się o cewki
06-02-2016, 11:38:27
To co mam zrobic???
06-02-2016, 12:12:02
Jak wał i magneto proste to musisz sprawdzić o którą cewkę trze i jak się jej nie da przestawić to trzeba ją podpiłować. Sprawdź jak kopniesz bez zapłonu czy nie widać bicia .
06-02-2016, 13:18:26
http://edkar.eu/sklep/czujniki-zegarowe-...atest.html
jak masz pożycz coś takiego i będziesz miał pewność że nie bije wał ,
jak ściągasz magneto?
jak masz pożycz coś takiego i będziesz miał pewność że nie bije wał ,
jak ściągasz magneto?
10-02-2016, 19:36:48
Witam wszyskich .Jestem posiadczem silnika 023 dezamet i mam problem z nim. Silnik jest po remoncie kapitalnym . Był remotowany przez mechaniaka znającego sie na żeczy . Po 1 jeździe niebyło kłopotu z nim. Po 2 w czasie powrotu do domu (niecałe 250m w tą i spowrotem) silnik nagle zwolnił mimo iź manetka gazu niebyła odkrencona na maxa strzelił w gaźnik i stanoł . Po doprowadzeniu do domu i zostawieniu do ostygniencia (był goroncy jak stanoł) prubuje go odpalić i nic . Na nastepny dzień prubowałem go zapalić i słychać było że łapie ale zapalił . Po lekkim odkreceniu manetki złapał i wchodził w obroty do pewnego momentu potem lekkostrzeliłz gaźnka i zgasł . Zawiozłem spowrotem go do mechanika i po 3 dniach zadzoniłem do niego . Powiedział że niewie co znim jest. Sprawdzał po kolei wszysto i raz pali raz nie . Na wolnych obrotach niechodzi nawet jak ustawi to na nastepny dzień jest inaczej . Jak tak dalej bendzie to odda mi go i kropka. Czy ktos miał taki prob problem. Dodam że motor był na dotarciu.
10-02-2016, 21:58:00
a co było wymieniane w tym silniku i cześci z jakiej pólki
11-02-2016, 01:13:38
Normalne czenści ze sklepu motocyklowego do tego typu motoru. Wymieniane były : łożyska,symeringi ,tłok ,pierścienie ,cylek był w szlifie i wszystkie uszczelki .
11-02-2016, 01:32:13
Warto sprawdzić, czy pierścieni nie wypluł po szlifie. No i czy kondensator żyje.
11-02-2016, 09:04:02
Kodensator odpada był zakładany cały nowy układ zapłonu wraz z kołem zamachowymi nic ,a co do pierścieni to są na miejscu bo sprawdzałem tylko w kolanku znalazłem pare drobnych opiłków ale kopresje ma bo sprawdzałem.
11-02-2016, 11:59:36
a może wał się na przeciwwagach przestawia i niby mu zapłon ustawisz a on nie zapali albo jak zapali to muł straszny
11-02-2016, 14:22:15
Jakby sie wał w romecie przestawił na przeciwwagach (jak????) to by nie odpalił w ogóle, bo czopy nie byłyby w osi.
11-02-2016, 17:21:10
Ale co to wał do wymiany ? Od gorąca sie przestawił czy co ? Przecież był sprawdzany czy niema bicia i cała reszta.
Ten silnik to istna enigma. Niewiem co z nim może być. Kapitany remont , 2 jazdy i totalna klapa. Fajnie sie nim jeździło bo był zrywny. Niewiele gazu i już ,,leciał".
Ten silnik to istna enigma. Niewiem co z nim może być. Kapitany remont , 2 jazdy i totalna klapa. Fajnie sie nim jeździło bo był zrywny. Niewiele gazu i już ,,leciał".
11-02-2016, 17:52:52
(11-02-2016 17:21:10)Matkomar napisał(a): [ -> ]Fajnie sie nim jeździło bo był zrywny. Niewiele gazu i już ,,leciał".
I pewnie temu coś się stało, skoro silnik na dotarciu, a ty już zrywność testujesz...
Ja bym chyba ściągał cylinder, skoro w zapłonie/gaźniku wszystko ok.
11-02-2016, 18:04:43
Ale co mogło spowodowac strzelenie z gaźnika ?
Stron: 1 2