Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Pytanie w sprawie kupna Yamahy dt 80
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam, chcę kupić sobie yamahe dt 80 i gościu ma do niej jeszcze niemieckie papiery i mam problem ponieważ mam zdaje. Prawko AM I pytanie czy ono też by obejmowało tą yamahe? Czy może coś wyko, wykombinować? Proszę o pomoc
No prawko na pewno nie. 50ccm musi mieć w papierach. I te papiery musisz dać do tłumaczenia na polski, bo w WK sami sobie tego nie przetłumaczą. Jak miała wpisaną pojemność 80 to już raczej nic z tym nie zdziałasz.
(27-01-2016 23:05:27)JGNZM napisał(a): [ -> ]No prawko na pewno nie. 50ccm musi mieć w papierach. I te papiery musisz dać do tłumaczenia na polski, bo w WK sami sobie tego nie przetłumaczą. Jak miała wpisaną pojemność 80 to już raczej nic z tym nie zdziałasz.
A jak powiem że silnik w niej mam 50?
Musisz mieć orzeczenie od diagnosty o zmniejszeniu pojemności czy coś takiego.
A jak do polski przyjechaly te wszytkie suzuki rg80 i inne 80tki ktore zostaly zarejestrowane na motorowery to to tez tak przez rzeczoznawce sie odbywalo?
A co myślicie o yamaszce dt 50 ale z 1995 roku? I ogólnie ile ma biegów? Jaki v max i jak z częściami do niego?
Ja miałem dt 80 LC II,
v -Max gdzieś około 120
6 biegów
Z częściami tragedii nie było ale oryginalne części Yamahy są astronomicznie drogie

Kupując części do 80 Nie można mylić silnika z am6 bo to zupełnie inny silnik
(28-01-2016 00:26:47)simi81 napisał(a): [ -> ]Ja miałem dt 80 LC II,
v -Max gdzieś około 120
6 biegów
Z częściami tragedii nie było ale oryginalne części Yamahy są astronomicznie drogie

Kupując części do 80 Nie można mylić silnika z am6 bo to zupełnie inny silnik
Ok, ale Yamaha dt 50 z 1995 ma tyle samo biegów i tyle samo v maxu?
Dt 50 się nie opłaca na enduro, tylko 4KM (simson z 60/4 ma więcej) vmax ok. 80 km/h. spalanie ok. 4l/100km a biegów chyba ma 5, silniki podobno wysilone już są fabrycznie. Bardziej się opłaca 80 brać. Ma ok 10KM.
No i dt50 są przeważnie droższe niż 80.
(28-01-2016 00:54:07)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Dt 50 się nie opłaca na enduro, tylko 4KM (simson z 60/4 ma więcej) vmax ok. 80 km/h. spalanie ok. 4l/100km a biegów chyba ma 5, silniki podobno wysilone już są fabrycznie. Bardziej się opłaca 80 brać. Ma ok 10KM.
No i dt50 są przeważnie droższe niż 80.
Chętnie bym wziął ta 80 no ale prawko...
Ale przeciez i tak to jest zazwyczaj na motorower zarejestrowane
Jakie 4-10KM? Moja dt miała coś ponad 20KM
No Chyba że mowice o nowych, ja miałem z 89'
bez jaj am6 nie ma 4km, chyba że zablokowane
50tka nowa ma coś koło 6-7.
a te wszystkie 80/50 to jak dawali tłumaczowi w łapę żeby 80 na 50 przetłumaczył
Stare mają więcej. Jest na prawdę sporo dt80 zarejestrowanych na 50. Wystarczy poszukać albo tak jak wyżej.
Dt 80 ma ok 9-10km i vmax 90km/h Dt 50 na AM5/6 ma 8km i v max tez kolo 90.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie