Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: GB Street by DominiX :D
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Siemanko, ogólnie temat założony z nudów, że tak powiem, bo miałem go tu nie zakładać Big Grin ale jakoś mnie naszło Big Grin No więc tak: gb kupione w październiku od 1 właściciela z przebiegiem 2300 km, na zestawie 72cc, na którym było zrobione chyba 150km czy jakoś tak Big Grin Wymieniłem mu dwie wsuwki w kostce od modułu bo miały ułamane środki i nie łączyły dobrze, potem przy 300km wymiana oleju i tak bezawaryjnie do grudnia, gdzie chyba 2 dni przed wigilią pękła mi linka sprzęgla, a w sklepie dostawa miała być po świętach, na szczęście urwał się tylko bolec w klamce przez co zrobiłem prowizorkę zakładając awaryjny bolec za 3zł xD Trzyma do dziś i nie wygląda jakby miał się urwać, ale mimo to chyba założę nową linkę Wink Przebieg jak na razie to coś ponad 3,5k Big Grin Wracałem nim po zakupie 45km i nawet mnie plecy nie bolały jak na pierwszą jazde i na dodatek tyle km tym motorkiem, w przeciwieństwie do junaka gdzie robiąc na kursie trasę 25-30 km odpadała mi dupa i nie mogłem się schylić bo bolały mnie plecy xD W planach to tak:
-Wymiana oleju za pare dni
-Przedłużki amorów, ale nie wiem czy jak kupię te z allegro to będzie widoczna różnica bo one są tylko 5cm Undecided
-Kolorowa postojówka - jeszcze nw jaki kolor ale pewnie czerwony :3
-Skrócenie tylnego nadkola zaraz pod rejestracją bo wygląda przez to jak jakiś skuter Big Grin Chyba że utnę zaraz pod lampą i zrobi się ładny uchwyt na rejestrację i kierunki z kwasówki ^^
-Zmiana zebatki zdawczej na 15/16z chociaż nw czy to nie za dużo jak na 72cc bo obecnie mam 13z i leci ok 80 Wink
-Przerobienie wydechu na basowy, czyli cały wybebeszony w środek ponawiercana rurka i wokoło wata szklana Big Grin
-I to co chciałbym najbardziej czyli silnik 125cc, nie jakieś 110 tylko prawdziwe faktyczne 125 (no czy tam 124 :V) Prawdopodobnie taki: http://allegro.pl/silnik-125-junak-barto...79749.html Smile

Pewnie o czymś zapomniałem ale jak coś to będę dopisywał.
A no i nie piszcie hejtów że chinol czy coś bo wasze zapierdziałe komarki lepsze nie są Tongue

I tak przy okazji to macie jeszcze jakieś pomysły jak można podnieść moc tego silnika ale na zestawie 72cc? Bo na razie na 125 brak funduszy Big Grin

Teraz zdjęcia Wink


Foto z powrotu do domu jak grzałem sie w samochodzie na postoju bo było cholernie zimno Big Grin Big Grin



W tym miejscu chciałbym pozdrowić użyszkodnika forum - Mr.Wueskowego :F Wie o co chodzi Big Grin





Czekam na opinie Smile
Fajny chinolek Smile z silnikiem niestety wiele nie zrobisz, najtaniej bedzie zalozyc filtr powietrza najlepiej gabkowy albo nowyvuklad wydechowy z przelotem. Zebatka na przod max 15 jesli chcesz jezdzic sam, jak z kims to najlepiej 14. Ja mialem 16 to fajnie sie jezdzilo samemu i po plaskim terenie, a jak zawial wiatr, jechalem z kims albo goreczka mala to jechalem na trojce. Vmax przy 8 tys., predkosc przelotowa (65-70) przy 7 tys obr. ale to jednak za dlugie przelozenie bylo, juz wiele sie nie rozpedzilem, w razie co bez redukcji nie za bardzo szlo sie obejsc, ale na trase bylo spoko. Ogolnie tak: w trase 15, miasto-trasa 14, jak tylko do miasta to 13 polecam Smile ten junak to ten chopperek? tez nim sie uczylem jezdzic, po godzinie jazdy mialem bol dupy taki ze jak wstalem z siedzenia to jeszcze bardziej dupa bolala, ale pozycja na nim byla swietna, bardzo wygodny i milo go wspominam Smile
Dokładnie Wink Ten chopperek właśnie to chyba typ 902 jest Smile Jak jechałem tym gb to myślałem, że też będę miał taki ból a tu miłe zaskoczenie Big Grin Co do zębatek jeżdżę sam głównie trasa - miasto Big Grin Chyba kupię dwie 14z i 15z i sobie zobaczę, która będzie lepiej mi odpowiadała

A tak wgl to na tyle ile z było fabrycznie? Bo nw czy mam oryginalną Big Grin
Ja mialem oryginalnie 13 w moim nekenie, niektorzy maja 12, takze nie wiadomo Big Grin mysle ze nie ma sensu kupowac dwoch zebatek, kupisz jedna i bedziesz na niej jezdzil. Jak mieszkasz gdzies na wzgorzach gorkach no tto 14 a jak masz wszedzie w miare plaski teren to lepiej 15 Smile a co do wygody, u siebie juz mam takie wysiedziane siedzenie ze mnie tez juz tak po godzinie poślady pieką :F

Jezdzilismy z instruktorem po miescie i on yamaha xj6 a ja tym, i on mowi ze ma fajnie bo ma zelowe siedzenie a ja do niego "a ja zelazne" xd
To kupie 15, najwyżej zmienie na 13 spowrotem xd Big Grin
Ja mam 15, ale chyba się przerzucę na 14,bo przy v maxie mam tak 8 tys obrotów
(28-01-2016 00:53:19)KubaBDG napisał(a): [ -> ]Ja mam 15, ale chyba się przerzucę na 14,bo przy v maxie mam tak 8 tys obrotów

A v max jaki? Big Grin
a Licznik to dochodzi już czasami do 0 więc mu nie ufam :v GPS sprawdzałem tylko pod mocny wiatr, że aż mi ryj podwiewało to wyszło 75
Ja jutro sprawdzam v max na 13z z gpsem Big Grin
Jakość takie mocne 2/10 :F
Moja WSK 125 I GB Dominika Tongue
To wcale nie jest moje gb, ja sie do Ciebie nie przyznaje best
(28-01-2016 14:28:14)DominiX napisał(a): [ -> ]To wcale nie jest moje gb, ja sie do Ciebie nie przyznaje best

A zasadził panu ktoś kiedyś kopa w coś ? krejzi
A bo to raz? best
Zauważyłem, że przerywa mi światło z przodu, ale tylko na krótkich, na długich jest cały czas, na krótkich jak zacznie przerywać to podświetlenie licznika i tylne światło mimo to działa, trzeba obczaić Big Grin

Ps. tak przy okazji zapytam co wyżej kręci? Simson seria czy chinol? Bo mi się wydaje, że simek nie wykręci ponad 10k a pewna osoba się sprzecza co do tego Tongue
Seryjny simson ma chyba obrotomierz do 10 tysiecy, ale wwatpie aby tyle wykrecil. GB kreci do 11
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie