27-01-2016, 01:30:15
Stron: 1 2
27-01-2016, 01:43:11
Papiery ścierne 400,600,800,1000,1500,2000 , musisz kazdy papierek jak trzesz co chwilę do wody zatapiać, wtedy po tych wszystkich czynnościach nakladasz pastę polerską na filc lub material polerski i polerujesz do oczekiwanego efektu. Przy zakamarkach musisz wtedy włączyć tryb''uspokajacza'' Bo to jest naprawdę czasochłonne i też wkurzające przy którymś tam papierku,ale efekt końcowy wszystko łagodzi i cieszy oko Pomogłem coś ?
27-01-2016, 01:46:08
Nie lepiej kupić nowe szprychy? Stare są na pewno rozciągnięte.
27-01-2016, 01:55:25
(27-01-2016 01:43:11)simsorynka napisał(a): [ -> ]Papiery ścierne 400,600,800,1000,1500,2000 , musisz kazdy papierek jak trzesz co chwilę do wody zatapiać, wtedy po tych wszystkich czynnościach nakladasz pastę polerską na filc lub material polerski i polerujesz do oczekiwanego efektu. Przy zakamarkach musisz wtedy włączyć tryb''uspokajacza'' Bo to jest naprawdę czasochłonne i też wkurzające przy którymś tam papierku,ale efekt końcowy wszystko łagodzi i cieszy oko Pomogłem coś ?
Bez sensu, pojeździsz i zrobią się rude. Goły metal przecież rdzewieje, bo nie ma warstwy ochronnej. Nie ma szans żeby nie zardzewiało przy normalnym użytkowaniu. Jak ocynk na szprychach jest w dobrym stanie, to możesz spróbować przelecieć go pastą polerską, a jak jest słaby a nie chcesz rozplatać kół, no to usuwasz rdzę, maskujesz obręcze i malujesz szprychy na srebrno .
27-01-2016, 02:09:56
Jezeli ty masz sile, chec, cierpliwosc jechac DOOKOLA KAZDA szpryche, do tego PRZY NYPLU To musisz miec na prawde stalowe nerwy
Dodam tylko, ze jezeli twoje szprychy teraz nie wygladaja za dobrze, to malym nakladem pracy NA PEWNO nie uzyskasz tego, za co dajesz 30 zl (mowa o nowych szprychach)
Nie mniej jednak powodzenia zycze (simsorynka wyczerpala temat)
Dodam tylko, ze jezeli twoje szprychy teraz nie wygladaja za dobrze, to malym nakladem pracy NA PEWNO nie uzyskasz tego, za co dajesz 30 zl (mowa o nowych szprychach)
Nie mniej jednak powodzenia zycze (simsorynka wyczerpala temat)
27-01-2016, 14:12:12
stare szprychy z czasem zaczną pękać i nie warto grzebać z nimi i ich pucować jak już jedna puści to stopniowo która słabsza będzie pękać.
Stare szprychy są cynkowane i rdzewieja w niektórych miejscach a co dopiero odsłonięta stal idź wypoleruj gwoźdź i wsadź go do wody to za 2 dni zardzewieje i będzie gorzej jak było.Lepiej je tylko umyc polerując uzyskasz efekt na chwilę a z czasem pokryja się rdzą na amen.
Stare szprychy są cynkowane i rdzewieja w niektórych miejscach a co dopiero odsłonięta stal idź wypoleruj gwoźdź i wsadź go do wody to za 2 dni zardzewieje i będzie gorzej jak było.Lepiej je tylko umyc polerując uzyskasz efekt na chwilę a z czasem pokryja się rdzą na amen.
27-01-2016, 14:43:18
(27-01-2016 14:12:12)buri97pl napisał(a): [ -> ]stare szprychy z czasem zaczną pękać i nie warto grzebać z nimi i ich pucować jak już jedna puści to stopniowo która słabsza będzie pękać.gwozdzie rdzewieją raz dwa i bez tego, co do reszty to popieram. kto by się ze starymi szprychami bawił, dajcie spokój.
Stare szprychy są cynkowane i rdzewieja w niektórych miejscach a co dopiero odsłonięta stal idź wypoleruj gwoźdź i wsadź go do wody to za 2 dni zardzewieje i będzie gorzej jak było.Lepiej je tylko umyc polerując uzyskasz efekt na chwilę a z czasem pokryja się rdzą na amen.
27-01-2016, 17:59:17
Wszyscy, w tym również i ja, doradzam zakup i wymianę szprych na nowe - oczywiście tylko polskie.
Sądzę jednak, że Ty chcesz je wypolerować bez demontażu z obręczy?
Zalecam więc sprawdzoną metodę, potrzebne Ci będą:
1. pasta do chromu - np aluchrom - tania, sprawdzona i dostępna
2. bawełniane sznurowadło, grube, płaskie
3. mnóstwo czasu
Najpierw umyj dokładnie koło, piasty i szprychy by nie było brudu, piasku i innych śmieci, np pajęczyn
Wysusz dokładnie, wytrzyj, a szprychy z nalotem rdzy wyczyść papierem ściernym wodnym P800, 1000, można też użyć stalowej waty, ew szczotki do wiertarki ale z drutami mosiężnymi.
Ponownie oczyść po tym zabiegu koło i jazda za sznurowadło.
Nasącz je porządnie pastą, przełóż za szprychę - oczko i pociągając na przemian za jego końce poleruj dokładnie, od nypla do końca. Moja-twoja
Im częściej będziesz nasączał sznurowadło tym efekt polerki będzie lepszy, zwłaszcza, że na początku będzie jeszcze suche.
To wszystko - wystarczy tylko chcieć
Powodzenia
Sądzę jednak, że Ty chcesz je wypolerować bez demontażu z obręczy?
Zalecam więc sprawdzoną metodę, potrzebne Ci będą:
1. pasta do chromu - np aluchrom - tania, sprawdzona i dostępna
2. bawełniane sznurowadło, grube, płaskie
3. mnóstwo czasu
Najpierw umyj dokładnie koło, piasty i szprychy by nie było brudu, piasku i innych śmieci, np pajęczyn
Wysusz dokładnie, wytrzyj, a szprychy z nalotem rdzy wyczyść papierem ściernym wodnym P800, 1000, można też użyć stalowej waty, ew szczotki do wiertarki ale z drutami mosiężnymi.
Ponownie oczyść po tym zabiegu koło i jazda za sznurowadło.
Nasącz je porządnie pastą, przełóż za szprychę - oczko i pociągając na przemian za jego końce poleruj dokładnie, od nypla do końca. Moja-twoja
Im częściej będziesz nasączał sznurowadło tym efekt polerki będzie lepszy, zwłaszcza, że na początku będzie jeszcze suche.
To wszystko - wystarczy tylko chcieć
Powodzenia
27-01-2016, 20:13:49
Powiem tak, szprychy mam juz wyjete z koła i poleruje papierem od gradacji 260 do 2500 ale na razie zrobiłem tylko trzy szprychy bo mam kurde mocno pordzewiałe je i nie wiem czy bedzie sens polerowac wszystkie i zastanawiam sie czy nie kupic nowych tak jak piszecie.
przy okazju spytam czy moze ktos by był zainteresowany wypolerowaniem obreczy 16 i 18 na lustro ? 18 w stanie dobry/bardzo dobry, 16 stan dobry
przy okazju spytam czy moze ktos by był zainteresowany wypolerowaniem obreczy 16 i 18 na lustro ? 18 w stanie dobry/bardzo dobry, 16 stan dobry
27-01-2016, 20:31:10
i może powiesz mi ,że wyciągłes te szprychy ,żeby je wypolerować nie rozbrajaj mnie ...
weź te stare szprychy wywal na złom i tyle posłuchaj dobrej rady...
oddasz koło na tych starych szprychach do centrowania zapłacisz 40zł za koło pojeździsz trochę i sam zobaczysz .
Kup nowe szprychy ! w romecie są 3mm grubości a nowe 4mm będzie wytrzymalsze i posłuży na dłużej.Tak jak mówię stare szprychy z czasem ci będą pękać jak mi gdyż materiał jest już zmęczony.
Ja kupiłem nowe i są o niebo lepsze od starych ponaciąganych
weź te stare szprychy wywal na złom i tyle posłuchaj dobrej rady...
oddasz koło na tych starych szprychach do centrowania zapłacisz 40zł za koło pojeździsz trochę i sam zobaczysz .
Kup nowe szprychy ! w romecie są 3mm grubości a nowe 4mm będzie wytrzymalsze i posłuży na dłużej.Tak jak mówię stare szprychy z czasem ci będą pękać jak mi gdyż materiał jest już zmęczony.
Ja kupiłem nowe i są o niebo lepsze od starych ponaciąganych
27-01-2016, 20:37:47
Pewnie, ze wyjmowałem do polerowania a jak bym wypolerował obrecz i pomalował piaste, zastanowie sie nad nowymi. Jak znajde w dobrej cenie to kupię
27-01-2016, 20:46:14
Ja piernicze, goła stal zawsze będzie rdzewieć, trochę pojeździsz i będą całe rude. Oddaj do ocynku albo kup nowe
27-01-2016, 21:05:07
Nie piernicz tylko słuchaj, jestem zdania ze oryginał to oryginał a te nowe to podejrzewam ze jakies gó.no, jeszcze myslałe oddac do chromowania ale nie wiem
27-01-2016, 21:23:07
Ja czyszcze staliwem do polerowania (3 grubości) daje to niezły efekt, ale jest trochę zabawy z tym.
27-01-2016, 22:08:56
(27-01-2016 21:05:07)pablo642 napisał(a): [ -> ]Nie piernicz tylko słuchaj, jestem zdania ze oryginał to oryginał a te nowe to podejrzewam ze jakies gó.no, jeszcze myslałe oddac do chromowania ale nie wiem
Co mam słuchać. Chcesz mieć rude koła? jak tak to spoko, a jak nie to oddaj stare do ocynku.
Stron: 1 2