Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik 16n1 nie podaje paliwa w ogarze 200...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siemka, mam problem, ponieważ chciałem sobie w moim ogarku ułatwić życie i wstawić zamiast jikova gaźnik 16n 1(z simsona). To dorobiłem wszystko żeby pasowało i pasuje wszystko pięknie, ale jak otwieram kranik to paliwo leci normalnie tam do komory(poziom ustawiony idealnie) a on nie podaje go dalej tzn z tej dolnej komory do gaźnika dodam, że wszystko wyczyścilem dysze itp. To próbowałem króciec ściągnąć kranik odkręcić i patrzeć czy paliwo jest w tym otworze gdzie ma iść i suchutko tam, co to może być? Pomóżcie za każdą odp daje piwko.
podegnij blaszke plywaka aby zwiększyc poziom
(24-01-2016 14:53:10)fosa napisał(a): [ -> ]podegnij blaszke plywaka aby zwiększyc poziom
Robiłem tak nie raz
to wyczyść dyszę zaworka iglicowego .
Jeżeli poziom paliwa jest prawidłowy a dysza główna czysta to musi podawać paliwo ,chyba że silnik wyeksploatowany i nie ma podciśnienia w gaźniku.
Cytat:To próbowałem króciec ściągnąć kranik odkręcić i patrzeć czy paliwo jest w tym otworze gdzie ma iść i suchutko tam, co to może być? Pomóżcie za każdą odp daje piwko.
co merytorycznego jest tu napisane, bo nie rozumiem? próbuję pomoc ale nie rozumiem.
Może spowodowane jest to tym, że gaźnik, jest przykręcony do króćca pod złym kątem, co skutkuje tym, że po prostu ciśnienie nie ma siły tego paliwa do cylindra podać


Dlatego też pisałem o tym, żeby podciąć GM12F, żeby uniknąć właśnie takich sytuacji jak powyżej, to żeście się śmiali, i dziwili, po co na co...
(24-01-2016 17:21:11)Rafku napisał(a): [ -> ]Może spowodowane jest to tym, że gaźnik, jest przykręcony do króćca pod złym kątem, co skutkuje tym, że po prostu ciśnienie nie ma siły tego paliwa do cylindra podać


Dlatego też pisałem o tym, żeby podciąć GM12F, żeby uniknąć właśnie takich sytuacji jak powyżej, to żeście się śmiali, i dziwili, po co na co...
Gaźnik nawet jeśli byłby pod złym kątem to ja króciec odkręcilem żeby wykluczyć pod złym kątem wkręcony króciec i tam było sucho po odkręceniu kranika
Jak myślicie czm tak się dzieje?
Jak nie ma w króćcu paliwa??
(24-01-2016 23:16:19)Petronas napisał(a): [ -> ]Jak nie ma w króćcu paliwa??
Właśnie nie ma, paliwo tylko się zbiera w tej komorze w gaźniku a dalej z komory do gaźnika i do krocca nie idzie sucho tam jest...
A jak przy kopaniu przytkasz ręką wlot powietrza w gaźniku to czujesz że silnik ciągnie powietrze?
No musi nie być odpowiedniego podciśnienia
Dobra kompresja i szczelność układu ssącego?
Aaa na ssaniu tez nie podaje paliwa? Kombinowalem swego czasu z owym gazniczkiem rowniez do 200. Niby wszystko cacy, kruciec przerobiony, wszystko skrecone i tu nawet nie kichnie. Potrafil zapalic tylko na ssaniu i z zatkanym wlotem powietrza. Po wylaczeniu ssania momentalny brak doplywu paliwa do cylindra. Mimo porzadnego czyszczenia i regulacji nic nie moglem zrobic. Winny okazal sie caly gaznik, po przelozeniu gaznika z simka kolegi, cud, chodzi. Takze gaznik gaznikowi nierowny, jak masz skad podmienic chociaz na sprawdzenie to sie nie wachaj, bo ja sobie nerwow napsulem przez to cholerstwo.
Jakie przytykanie wlotu nic nie trzeba takiego robić.Trzeba było zamontować poczciwy 16n3-4 a nie słuchać opini internetów ze n11 najlepszy itd.3 romety widziałem i wszystkie na 16n3-4 pyrkały
Masz w tej podkładce pod króciec zrobiony przelot prostokątny?Jak byś przyspawał tak jak ci mówiłem to gaźnik, miałbyś równo bez żadnego pdkładkowania badziewnego itd.
I zamontuj linkę od ssania to raz !

Idealnie to poziom był ustawiony w fabryce a po tym jak go ty ustawiałeś może byc tylko gorzej...
Stron: 1 2
Przekierowanie