Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Zapłon Charta
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Nie dawno nabyłem kompletny używany zapłon od Charta z myślą założenia go do silnika 023. Zadowolony zabrałem się do montażu. Kiedy już wszystko zostało założone wraz z nowym modułem postanowiłem go odpalić. Niestety nie udało się, ponieważ iskra dosłownie pojawia się i znika. Nie wiem o co chodzi bo mam do czynienia z takim układem po raz pierwszy. Czy ktoś wie co to może być? Liczę na pomoc. Shy
Sprawdź przewód wysokiego napięcia czy nie jest uszkodzony i nie ma przebicia. A na innej świecy próbowałeś ? Smile
przewód jest dobry bo chodził też na zapłonie platynkowym i było ok. próbowałem na innych świecach.
Podlaczyles wszystko tak jak bylo kiedy dawalem Ci zaplon? Na tym module co Ci dałem to samo?

Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka
Wszystko jest tak samo podłączone. Wymieniłem tylko moduł.
Kupowałeś nowy moduł? Ma na obudowie napis Unitra Telpod?
Sprawdź na początek czy zamocowales impulsator w odpowiednim miejscu bo chcac zalozyc ten zaplon do 023 musisz przenieść impulsator w drugie wyznaczone miejce. Sprawdz, czy nie jest on luzny, po drugie sprawdz kazdy kabel ktory ma byc polaczony z masa czy jest on okej. Jak dalej bedzie taki problem weź podegnij nozykiem konektory kostki ktora wpinasz do modulu. Jak iskra sie pojawia to znaczy ze kwestia jakiejs pierdoly. chyba ze pojawia sie tylko przy mocnym kopaniu to wtedy cewka zasilajaca do wymiany. sprawdz rezystancje poszczegolnych elementach zaplonu, poradnik znajdziesz na forum.
(07-01-2016 17:30:33)fosa napisał(a): [ -> ]Sprawdź na początek czy zamocowales impulsator w odpowiednim miejscu bo chcac zalozyc ten zaplon do 023 musisz przenieść impulsator w drugie wyznaczone miejce.

bzdura

zaplon jest na 100 % sprawy
bo to zaplon z tego filmik
https://www.youtube.com/watch?v=gy1zJdq2g9o


sprawdz czy dobrze wpinasz modul, tak jak wspomnial fosa czy konektory dobrz wchodzą na modul
Sluchaj kolego ja nice twierdze ze ten zaplon jest niesprawny. Wien jedynie ze majac jezdzacy zaplon charts chcac go zastosowac w romecie musisz przykrecic I pulsator w inner miejsce bo nie odpali nawet.

Edit na filmie wide ze masz juz przelozonego.
ale ja twierdze ze bzdurą jest to że trzeba przekladać impulsator bo ja tego nie robilem
zaplon wyciągniety z silnika charta x czzasu temu, przykręcony do 023 i tyle
pyrka
To Musial ktos przed toba taka modyfikacje robic no on a jest konieczna . wstaw zaplon z 023 na srubach do charta. Nie da ready chyba ze po przerobkach lub bez klina.
mylisz sie

szkoda ze nie mam 023, nagral bym caly film z demontazem z charta i montazem w 023

na podstawce jest regulacja a na kole masz dwie cechy P i L wlasnie po to by ustawiac zaplon w charcie i 023

nie mam jednej sztuki takiego zaplonu, wiem co mowie
To po co wedlug ciebie na zaplonie z charta mass dwie pozycje dla impulsatora?
naprawde nie wiem o czym mowisz
możesz zobrazować?
w iskrownikach które mam/mialem nie widze nic takiego
Podesle ci na priv.
Stron: 1 2
Przekierowanie