Witam 3 lata temu kupiłem rometa pony m2 za kwote 250 zł. Niestety bez papierów
. Gdy ją kupiłem była na chodzie . Obecnie przechodzi remont silnika ,a następnie będzie malowanie ramy .Zdjecia z dniu zakupu .
Dobra baza do remontu .
Powodzenia w dalszych pracach .
Witamy!
Dobra sztuka, żeby zacząć
Dziękuje , już remont rozpoczęty czekam na nowe części do silnika by go złożyć
Co z kołami? Bo obecny wygląd woła o pomstę do nieba
Koła zostaną wyczyszczone i wypolerowane .
(07-01-2016 14:47:26)szymonpacholik@vp.pl napisał(a): [ -> ]wypolerowane .
Wypolerowane????
Jeżeli ty się tego podejmujesz, to napisz jeżeli w ogóle do czegoś takiego dojdzie ile ci to czasu zajęło, bo wejść w te zakamarki, załamania, do których praktycznie nie ma dojścia, o matko
Syzyfowa praca...
Kibicuje w renowacji
(07-01-2016 17:55:01)Rafku napisał(a): [ -> ]Wypolerowane????
Rafale, nie słyszałeś o polerowaniu wibracyjnym? Żadne zakamarki nie straszne
Pony jak najbardziej do odrestaurowania - powodzenia.
Jak robić na fabrykę to polerowanie odpada. Jak już to szkiełkowanie.
Koła będą szkiełkowane . Mam pytanie jak mam złożyć łożyska wału wbijać je czy podgrzewać karter , jak to zrobić ??
Podgrzej karter opalarką i wtedy włóż łożysko, jak nie bedzie chciało wejść do końca to popukaj delikatnie gumowym młotkiem.
A nie lepiej nagrzać łożysko, włożyć na czop a gdy ostygnie, nagrzać karter ? Remontowałem kupe lat silniki elektryczne i taka właśnie była technologia, i tak tez składam silniki z mopliwków.
(09-01-2016 22:20:13)spsport2000 napisał(a): [ -> ]A nie lepiej nagrzać łożysko, włożyć na czop a gdy ostygnie, nagrzać karter ? Remontowałem kupe lat silniki elektryczne i taka właśnie była technologia, i tak tez składam silniki z mopliwków. Dodam, że ta technologia jest z firmy skf.
Opalarke mam i spróbuje podgrzać karter.Jak długo mam grzac karter opalarką ??