02-01-2016, 17:50:04
02-01-2016, 17:55:15
pali w ogóle?
02-01-2016, 17:55:43
1. czy jest zgodność nr karterów
2. sprawdzenie stanu karterów tj . czy silniki nie był rozpoławiany przez wiejskich fachowców młotkiem lub przecinakiem .
3 . sprawdź wszystkie gwinty czy nie są poprzeciągane .
4. czy nie ma jakichkolwiek przetarć od łańcucha
2. sprawdzenie stanu karterów tj . czy silniki nie był rozpoławiany przez wiejskich fachowców młotkiem lub przecinakiem .
3 . sprawdź wszystkie gwinty czy nie są poprzeciągane .
4. czy nie ma jakichkolwiek przetarć od łańcucha
02-01-2016, 17:57:57
(02-01-2016 17:55:15)arasszymaras napisał(a): [ -> ]pali w ogóle?2 lata nie odpalany myślę że bydgoski sprzęt odpali od pierwszego
02-01-2016, 18:03:53
1)czy magneto się obraca?
2)czy jest kompletny?
3)czy jak zdejmiesz dekiel i poruszasz za magneto są luzy?
4)czy nie ma pęknięć?
5)czy biegi wchodzą?
6)czy jak wbijesz bieg i kręcisz za magneto porusza się zębatka z tyłu?
7)czy jest iskra /ewentualnie/?
2)czy jest kompletny?
3)czy jak zdejmiesz dekiel i poruszasz za magneto są luzy?
4)czy nie ma pęknięć?
5)czy biegi wchodzą?
6)czy jak wbijesz bieg i kręcisz za magneto porusza się zębatka z tyłu?
7)czy jest iskra /ewentualnie/?
02-01-2016, 18:34:00
8) czy ma kompresję
02-01-2016, 18:44:35
02-01-2016, 18:49:51
najlepiej załatwić rame z osprzętem, włożyć silnik i spróbować odpalić a jak już odpali to przejechać i sprawdzić czy ma siłę jechać i czy biegi wchodzą.
02-01-2016, 18:50:51
02-01-2016, 19:02:13
I chyba się sprawdza, czy dekiel od łańcucha nie wytarty co nie? Jak coś to mnie poprawcie
02-01-2016, 21:46:45
Jeśli o kompresję jeśli nie masz miernika który ci pokarze konkretny stan to jedynie na wyczucie ci pozostaje czyli, mając wkręconą świecę kręcisz magnetem. Jeśli nie stawia oporu lub jest znikomy kręcąc jedną ręką to bida z nędzą i napewno góra do roboty kwestia jeszcze czy same pierścienie czy cały komplet.
Metoda prymitywna ale bez przyrządu (a majac już doświadczenie ) da zgrubny obraz w sprawie kompresji.
Metoda prymitywna ale bez przyrządu (a majac już doświadczenie ) da zgrubny obraz w sprawie kompresji.
02-01-2016, 21:49:31
Kompresja to małe piwo , stan karterów jest najważniejszy .
To jest podstawa dobrego silnika .
To jest podstawa dobrego silnika .
02-01-2016, 22:11:19
Masz racje ale tak naprawdę wszystko jest ważne. Może się okazać że kupi silnik rozłoży go i okaże się że to tylko kupa surowców wtórnych.