29-12-2015, 10:15:16
Hej!
Nadejszła pora, że motodrynka już lata w pełni mocy i sprawności. Czas na usprawnienia. Szlag by trafił te rometowskie zawieszenia. Mam go dość, nie będę 3 raz rozbierał by znaleźć sposób by zaczęło działać.
Pojawiła się koncepcja wymiany na normalne teleskopy olejowe, jak Bóg jednoślady tworzył.
Czy ktoś próbował założyć lub czy ma wiedzę, odnoście przełożenia zawieszenia od Charta do drynki. Podobnoż w ogarach ten temat przechodzi plug and play...
Nie będzie to zawieszenie za wysokie? Ma w ogóle sens zakupu i przekładki?
Chcę by to było odwracalne i by mi przód nie wyszedł o 20 cm wyżej niż oryginalnie.
Bardzo dziękuję z góry za pomoc i udostępnione KNOW HOW
Nadejszła pora, że motodrynka już lata w pełni mocy i sprawności. Czas na usprawnienia. Szlag by trafił te rometowskie zawieszenia. Mam go dość, nie będę 3 raz rozbierał by znaleźć sposób by zaczęło działać.
Pojawiła się koncepcja wymiany na normalne teleskopy olejowe, jak Bóg jednoślady tworzył.
Czy ktoś próbował założyć lub czy ma wiedzę, odnoście przełożenia zawieszenia od Charta do drynki. Podobnoż w ogarach ten temat przechodzi plug and play...
Nie będzie to zawieszenie za wysokie? Ma w ogóle sens zakupu i przekładki?
Chcę by to było odwracalne i by mi przód nie wyszedł o 20 cm wyżej niż oryginalnie.
Bardzo dziękuję z góry za pomoc i udostępnione KNOW HOW