20-12-2015, 01:22:08
20-12-2015, 01:33:20
Dodam zdj wału to sie dowiecie dlaczego chcialem dociażyć sworzeń.
Chodzi o to że zabardzo podebrałem materiału z przeciwagi i wywazenie przy wyliczonym cieżarku nie było takie jak miało być, a po założeniu wypełniacza jest idealne wyważenia i druga sprawa to zmniejszyła sie przestrzeń skrzyni korbowej.
Chodzi o to że zabardzo podebrałem materiału z przeciwagi i wywazenie przy wyliczonym cieżarku nie było takie jak miało być, a po założeniu wypełniacza jest idealne wyważenia i druga sprawa to zmniejszyła sie przestrzeń skrzyni korbowej.
20-12-2015, 12:30:16
Proszę macie zdj wału.
20-12-2015, 17:48:30
I po co to wszystko było?
Zmniejszyłeś wagę tłoka o 5gr co jest praktycznie niczym.
Potem chciałeś to wyważać mimo że tłok ma taką samą wagę jak oryginał nominał, potem obciąłeś kawałek wału i zwiększyłeś komorę korobową i do tego wszystkie wsadziłeś śrubę w sworzeń.
I gdzie tu sens w tym wszystkim? Znacznie lepszy efekt dało by zwykłe zwiększenie pojemności na 60ccm.
Zmniejszyłeś wagę tłoka o 5gr co jest praktycznie niczym.
Potem chciałeś to wyważać mimo że tłok ma taką samą wagę jak oryginał nominał, potem obciąłeś kawałek wału i zwiększyłeś komorę korobową i do tego wszystkie wsadziłeś śrubę w sworzeń.
I gdzie tu sens w tym wszystkim? Znacznie lepszy efekt dało by zwykłe zwiększenie pojemności na 60ccm.
20-12-2015, 19:35:13
Wyważony wał jest zgodnie ze sposobem T.Sałka.
Zobaczymy jak to wszystko będzie pracować.
Zobaczymy jak to wszystko będzie pracować.
20-12-2015, 21:34:31
A jeśli chodzi o pojemność skrzyni korbowej to pewnie dużej różnicy to nie zrobi.
Jeszcze zostanie splanowana głowica o jakieś 0,5mm do 1mm lub coś pomiędzy zobaczymy jakie ciśnienie sprężania będzie.
Jeszcze zostanie splanowana głowica o jakieś 0,5mm do 1mm lub coś pomiędzy zobaczymy jakie ciśnienie sprężania będzie.
20-12-2015, 21:43:47
(20-12-2015 21:34:31)gincu99 napisał(a): [ -> ]A jeśli chodzi o pojemność skrzyni korbowej to pewnie dużej różnicy to nie zrobi.To po co chciałeś dolny sworzeń zatykać jak to nie będzie dużej różnicy?
Jeszcze zostanie splanowana głowica o jakieś 0,5mm do 1mm lub coś pomiędzy zobaczymy jakie ciśnienie sprężania będzie.
20-12-2015, 21:55:52
Gdybyś czytał wszystko to byś się dowiedział.
Ponieważ zbyt dużo podebrałem materiału z przeciwwagi i przy wyliczonym ciężarku nie było tak jak powinno być więc musiałbym podebrać znowu materiału z drugiej strony co spowodowałoby jeszcze większą pojemność korbową. Więc pomyślałem żeby sworzeń zaślepić. Jeden plus że jest wyważenie odpowiednie a drugi to to że jednak zmniejszyłem trochę tą pojemność komory korbowej.
Ponieważ zbyt dużo podebrałem materiału z przeciwwagi i przy wyliczonym ciężarku nie było tak jak powinno być więc musiałbym podebrać znowu materiału z drugiej strony co spowodowałoby jeszcze większą pojemność korbową. Więc pomyślałem żeby sworzeń zaślepić. Jeden plus że jest wyważenie odpowiednie a drugi to to że jednak zmniejszyłem trochę tą pojemność komory korbowej.
20-12-2015, 22:32:54
(20-12-2015 21:55:52)gincu99 napisał(a): [ -> ]Gdybyś czytał wszystko to byś się dowiedział.No to nie rozumiem dalej po co było robić cokolwiek?
Ponieważ zbyt dużo podebrałem materiału z przeciwwagi i przy wyliczonym ciężarku nie było tak jak powinno być więc musiałbym podebrać znowu materiału z drugiej strony co spowodowałoby jeszcze większą pojemność korbową. Więc pomyślałem żeby sworzeń zaślepić. Jeden plus że jest wyważenie odpowiednie a drugi to to że jednak zmniejszyłem trochę tą pojemność komory korbowej.
20-12-2015, 22:39:40
A więc tak podstawiłem wszystkie dane do wzoru. I aby wyważyć wał przy otrzymanej wartości wagowej ciężarka musiałem podebrać materiału ale że podebrałem go zbyt dużo to poratowałem się wypełnieniem.