Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Pony] Dziwny problem z motorynką:(
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,pojeździłem trochę motorynką po błocie,zakleiłem filtr powietrza żeby się woda nie dostała,umyłem ją karcherem.Jak już wyschła odpaliłem pochodziła trochę na wolnych potem dodałem gazu tak z pół manetki i nie chciała zejść z tych obrotów,przepustnica zchodzi na sam dół a obroty dalej wysokie.Przeczyściłem gaźnik,wymieniłem świecę i dalej to samo.Zapłon?
Odpala bez problemu tylko wchodzi na wysokie ?
Jak by jej paliwa brakowało
a morze ci się linka zaciela w korpusie albo lewe powietrze łapie
(13-03-2012 21:52:31)kilof napisał(a): [ -> ]a morze ci się linka zaciela w korpusie

(13-03-2012 21:12:38)Kastomajzer napisał(a): [ -> ]przepustnica zchodzi na sam dół a obroty dalej wysokie.

Trzeba czytać ale ze zrozumieniem
no to niech se go pan Kastomajzer wyczyści dokładniej gaźnik i sprawdzi kranik czy nie jest zapchany i uszczelkę gaźnik-cylinder
Gaźnik czyściłem.Przepustnica ładnie chodzi
Zdaje mi sie że woda weszła w zapłon. Także kolego musisz przeczysćić/przedmuchac zapłon żeby wyschnął i był czysty, a jak nie to pisz i sie cos wykombinuje.
Zapłon kompresorem przedmuchałem i czasem iskrzy na platynkach myślę że to kondensator.
a zobacz czy ci się nie odkręcił ja tak miałem
Jeśli motorek wchodzi na wysokie obroty bez powodu to wiedz, że coś się dzieje Big Grin Jeśli przepustnica pracuje tak jak powinna, to znaczy że powodem może być lewe powietrze dostające się do cylindra. Jest prosty sposób żeby to sprawdzić, mianowicie odpal moto dodaj gazu i ręką zatkaj filtr powietrza, silnik powinien zgasnąć, jeśli silnik pracuje dalej, lub nie gaśnie ale pracuje bardziej "zamulony" to polecam dobrze uszczelnić łączenie gaźnika z cylindrem.
Może musisz wyregulowac gaźnik ( chodzi o dostarzczanie powietrza i obroty)

Załącznik!!!

Jest możliwość ze nie dokreciłes cylindra, głowicy. (nie bedzie kompresji)
TYLKO NIE KREC NA CHAMA.
POSTUKAJ GUMOWYM MŁOTKIEM W CYLINDER, GŁOWICE W LEWO ,PRAWO PO UKOSIE, NA BOKI . POTEM DOPIERO DOKRĘĆ
To był kondensator wymieniłem i jest ok.A jaka świecę mi polecacie że jak odpalę zimną to żeby jej nie muliło?
przeczyść gażnik dysze itp niemyj Rometa karcherem bo sie woda dostanie przez filter nawet jak jest zaklejony!!!
Jak jest wszystko dobrze uszczelnione nie ma prawa
no ale lepiej go umyc zwykłym wężem niż karcherem
Stron: 1 2
Przekierowanie