29-11-2015, 14:24:16
Witam wszystkich po mojej długiej nieobecności z powodu, że zapomniałem hasła ;-;
Od roku chodził mi po głowie pomysł, aby kupić rame od ogara 205/200 i wsadzić do niego silnik 139fmb. Miałem już upatrzonego, no ale brak funduszy nie pozwolił na zakup ;x. Dlatego stwierdziłem, po co kupować rame, jak mam swoją, tylko że od Ogara 900. Zrobiłem sobie wstępny plan:
Potem zacząłem przerabiać ramę, i wyszło coś takiego:
Wczoraj pojechałem na złom, i do sklepu z metalem, no i zakupiłem ceownik i profil zamknięty - ceownik pod bak, aby upchać w szpare elektryke, a profil na wzmocnienie, które będzie lecieć z końca oryginalnej ramy, do siedzenia.
Przy okazji znalazłem o dziwo koło od Ogara 900.. Dałem za nie 4zł :v
Dzisiaj jade po siedzenie, i schowek od Ogara 205. Kiedyś bak zmienie na bak od MZ150, a bak który teraz założe, jest jeszcze pozostałością z mojego 205 ;c
Piszcie co sądzicie
Od roku chodził mi po głowie pomysł, aby kupić rame od ogara 205/200 i wsadzić do niego silnik 139fmb. Miałem już upatrzonego, no ale brak funduszy nie pozwolił na zakup ;x. Dlatego stwierdziłem, po co kupować rame, jak mam swoją, tylko że od Ogara 900. Zrobiłem sobie wstępny plan:
Potem zacząłem przerabiać ramę, i wyszło coś takiego:
Wczoraj pojechałem na złom, i do sklepu z metalem, no i zakupiłem ceownik i profil zamknięty - ceownik pod bak, aby upchać w szpare elektryke, a profil na wzmocnienie, które będzie lecieć z końca oryginalnej ramy, do siedzenia.
Przy okazji znalazłem o dziwo koło od Ogara 900.. Dałem za nie 4zł :v
Dzisiaj jade po siedzenie, i schowek od Ogara 205. Kiedyś bak zmienie na bak od MZ150, a bak który teraz założe, jest jeszcze pozostałością z mojego 205 ;c
Piszcie co sądzicie