In masz więcej tuningowany silnik tym więcej da filtr stożkowy.Lecz mimo to nie da zbyt wiele ale zawsze coś oczywiście chodzi mi o moc elastyczność itp.
Ja wyznaję zasadę full oryginał, i nawet zwiększone leciutko osiągi mnie do tego nie przekonają a tu jak widać nie zadziałało
odradzam stożkowy filtr powietrza - powód WCIĄGA WSZYSTKI BRUD
już lepiej kupić albo zrobić sobie filtr gąbkowy o 10000 razy leszy od stożkowego
a tak wogule to do komara dać naklepiej orginalny filtr powietrz
Pomogłem Daj POMÓGŁ!!
Ej Simsonkomar jak założyłeś ten filter stożkowy?Bo mi właśnie przyszedł z allegro w piątek gąbkowy [carbon] i jak go założyc czy bezpośrednio na gaźnik czy zdjąć siatkę z gaźnika?
(28-03-2011 21:21:40)Mati napisał(a): [ -> ]w każdym Dezamecie jest siateczka i innego filtra nie ma
nie było, i NIESTETY już nie będzie ( kibli nie liczę
)
(27-03-2011 09:23:21)games16 napisał(a): [ -> ]Ej Simsonkomar jak założyłeś ten filter stożkowy?Bo mi właśnie przyszedł z allegro w piątek gąbkowy [carbon] i jak go założyc czy bezpośrednio na gaźnik czy zdjąć siatkę z gaźnika?
Jak już musisz ten filtr zakładać, to ja bym zostawił pod nim siatkę.
a ja bym w ogóle go nie montował na twoim miejscu
bez pośredni z siatką ale to nic nie daje to szajs
do takiego komara filtr kompletny wj
Hhaha ukrecic wal, zart roku !
Ja kupiłem sobie filtr powietrza stożkowy gąbkowy[carbon]do ogara 205 i jest problem,ponieważ nie nachodzi na gaźnik a ma 60mm [taki powinien być]ponieważ ociera o karter czy można troche karter spiłować czy lepiej stożka?
Karter spiłować to wg. mnie trochę szkoda , weź ten filtr skróć . Filtr możesz sobie zawsze dokupić, a szpetnego wżeru się nie pozbędziesz . Dobrze ci radzę, karter zostaw w spokoju, bo jeszcze osłabisz konstrukcję silnika.
ten to chyba nakręcasz, ale siatkę z gaźnika oryginalna zdejmujesz, tak myślę że wtedy wejdzie bez problemu.