Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tłok od hondy mb 50 w charcie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć! Z racji tego iż silnik w moim charcie jest już troszeczkę "wyjeżdżony" i chciałbym aby osiągał większą prędkość zamierzam zrobić remont silnika. A więc mam do was pytanie: Czy będzie pasować tłok od hondy mb 50 (http://allegro.pl/tlok-honda-mb-50-mb50-...60074.html) do oryginalnego cylindra od charta (po przeszlifowaniu na 39mm oczywiście)? Jaką prędkość chart będzie wtedy osiągał? Czy będzie odczuwany wzrost mocy?Huh
?????????

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
samym tokiem predkosci nie zwkiekszysz, najwyżej wytrzymalosc, zywotnosc, moc
Ale nie musiałbym nic przerabiać? Tylko kupić tłok i szlif i powinno chodzić?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
nawet jak zastosujesz szprychy od Kawassaki , Urala, Hondy i Yamachy razem wzięte a do tego ubierzesz kurtkę z trupią czachą to prędkość motoroweru od tego nie wzrośnie :-)

aby zastosować tłok z innego silnika trzeba sprawdzić wiele jego parametrów poczynając od jego masy ( drgania) , czasy otwierania okien wlotowych i wylotowych, stopień sprężania ( kształt denka tłoka) itd,itd.

Na tak postawione pytanie w zasadzie nie da sie odpowiedzieć nie znając konkretnych parametrów... obu tłoków...
Ten tłok nie nadaje się do niczego. Poszukaj na Jack Motors tłok od Komara Meteor lub Meteor do MB, MB itp.
a mój chart jest zywym przykładem na to ze ten tlok mu sluzy. po 6 tys. km jeszcze nie dzwoni tak donośnie jak na podrobe zmd po 2 tys. na cylindrze jeszcze w niektórych miejscach powyżej okien jodełka po honowaniu i zero głębokich rys. widział kto cos takiego na podrobach, bo ja nie. gdy założy się ten tłok z głowicą do Simsona i nie wzrastają osiągi ani trochę to nie wiem co wy tam wycudowaliście. simson ma sporo mniejsza komorę spalania i każdy się powinien domyśleć co to daje.
To Panowie jak jest w końcu z tym tłokiem poprawi to coś ? Też planuje dać cylinder do szlifu na 39mm i zastosować ten tłok i głowice od Simsona.
Na pewno jest on lepszy od oryginału, sam mam w palnie dać taki do 023.
(20-11-2015 19:49:15)DDomino napisał(a): [ -> ]To Panowie jak jest w końcu z tym tłokiem poprawi to coś ? Też planuje dać cylinder do szlifu na 39mm i zastosować ten tłok i głowice od Simsona.

tak jak pisano wielokrotnie jest lepszy. zabezpieczenia sworznia są trochę inne, rowki na nie głębsze i nie maja szans same wylecieć i porysować cylinder od dużych obrotów. cieńsze pierścienie mniej zużywają cylinder i to od razu czuć po temperaturze cylindra ile musi chart stać żeby się zagrzał przed jazdą, wcześniej szybciej się nagrzewał. stosunek jakości do ceny w moim przypadku świetny. tłoki dzisiejsze po 9.99zł to przeciwieństwo tego co napisałem wyżej.
Ok dzięki za informacje Smile
Przekierowanie