04-11-2015, 20:41:36
04-11-2015, 22:46:28
A może tak więcej danych. Pod jaki gaźnik, strojenie
04-11-2015, 23:36:14
I gdzie to zmieścisz?
06-11-2015, 00:23:35
3 wydechy przy 70 cm3 ? Życze powodzenia
07-11-2015, 23:22:18
(04-11-2015 22:46:28)romet504 napisał(a): [ -> ]A może tak więcej danych. Pod jaki gaźnik, strojenie
Gaźnik 19 lub 21 planuję oczywiście membrana do tego ale o strojeniu to nie myślałem.
08-11-2015, 12:55:44
A ten sie dalej upiera...
Zastanów sie jak mało jest miejsca na 3 wydechy ... Po roztoczeniu radaitora zostanie może 0,5 mm do otworu na szpile. Odrazu okno musi sie poszerzyć siła rzeczy więc te 2 dodatkowe wydechy będa na szpilach .
Następnie 4 kanały w tym przypadku jedynie moga być zasilane przez membrane.
Jeżeli masz środki piniężne, dużo czasu, warsztat, narzędzia i umiejętności to wtedy napewno ci się to uda. Ale skoro pytasz się o mapke okien to czegoś musi ci brakować
Zastanów sie jak mało jest miejsca na 3 wydechy ... Po roztoczeniu radaitora zostanie może 0,5 mm do otworu na szpile. Odrazu okno musi sie poszerzyć siła rzeczy więc te 2 dodatkowe wydechy będa na szpilach .
Następnie 4 kanały w tym przypadku jedynie moga być zasilane przez membrane.
Jeżeli masz środki piniężne, dużo czasu, warsztat, narzędzia i umiejętności to wtedy napewno ci się to uda. Ale skoro pytasz się o mapke okien to czegoś musi ci brakować
08-11-2015, 15:21:11
(08-11-2015 12:55:44)Conqeror napisał(a): [ -> ]A ten sie dalej upiera...
Zastanów sie jak mało jest miejsca na 3 wydechy ... Po roztoczeniu radaitora zostanie może 0,5 mm do otworu na szpile. Odrazu okno musi sie poszerzyć siła rzeczy więc te 2 dodatkowe wydechy będa na szpilach .
Następnie 4 kanały w tym przypadku jedynie moga być zasilane przez membrane.
Jeżeli masz środki piniężne, dużo czasu, warsztat, narzędzia i umiejętności to wtedy napewno ci się to uda. Ale skoro pytasz się o mapke okien to czegoś musi ci brakować
To ile zmieszczę w oryginalnych szpilkach ???
08-11-2015, 16:38:28
Jedno chyba, że wspawiesz trochę alu to będziesz mógł robić dzielone
Ogólnie mam ten silnik po porcie i polecam ci 70/3 i wydechowe maks 176* ale polecam ciut mniej tak 172* by było w sam raz, u mnie na 176 ciężko ma na 3b. Chyba, że wydech seria to wtedy poradzi sobie bez problemu(problem występuje ze spawakiem) Można też dać 176* ale strojenie lepiej żeby nie przekraczało 8200(u mnie na 8200 ładnie szedł z dołu ale rezo było słabe, przy 8800 rezo jest mocne ale wysoko i na wyższym biegu lub z dwoma osobami nie chce jechać dosłownie).
No i jak pytasz o mapke to przemyśl to co napisałem i wyślij cyla do Porting Studio, a ta 45 letnia konstrukcja na pewno ożyje
Ogólnie mam ten silnik po porcie i polecam ci 70/3 i wydechowe maks 176* ale polecam ciut mniej tak 172* by było w sam raz, u mnie na 176 ciężko ma na 3b. Chyba, że wydech seria to wtedy poradzi sobie bez problemu(problem występuje ze spawakiem) Można też dać 176* ale strojenie lepiej żeby nie przekraczało 8200(u mnie na 8200 ładnie szedł z dołu ale rezo było słabe, przy 8800 rezo jest mocne ale wysoko i na wyższym biegu lub z dwoma osobami nie chce jechać dosłownie).
No i jak pytasz o mapke to przemyśl to co napisałem i wyślij cyla do Porting Studio, a ta 45 letnia konstrukcja na pewno ożyje
08-11-2015, 16:53:28
olo09, masz jakiś filmik jak to Ci śmiga, jestem ciekawy takiego cyla bo mam taki zbędny silnik co można by go podłubać.
08-11-2015, 17:04:40
Mam aczkolwiek ogar od dwóch lat jest na tym secie i nigdy go nie miałem na 100% skończonego.
Zawsze albo gaźnik albo wydech, tłoki łożyska itp. Aktualnie czekam na ssanie i nagram coś kamerką a nie jak dotychczas telefonem w kieszeni
Czasy gimbazy to były, pewnie zrozumiesz
Zawsze albo gaźnik albo wydech, tłoki łożyska itp. Aktualnie czekam na ssanie i nagram coś kamerką a nie jak dotychczas telefonem w kieszeni
Czasy gimbazy to były, pewnie zrozumiesz