Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ślizgające się sprzęgło Simson
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dobra napisze tu bo mnie już bierze. Ogółem przy okazji wymiany simeringów, klamki sprzęgła przy karterze i robienia zapłonu wymieniłem też tarcze sprzęgłowe na nowe (prawdopodobnie nie chińskie, podobno jakiś oryginał, 55 za komplet). Po złożeniu najpierw odrazu poczułem, ze ślizga się i przy kopnięciu, więc jeszcze zdiąłem poprawiłęm dystanse. Po tym poprawiło się dużo, lecz i bez oleju czuć przy kopaniu że coś uślizguje, a po zalaniu olejem przy jeździe kompletnie czuć, przy wchodzeniu w rezo, więcej gazu itd że silnik zaczyna kręcić a nie jedzie. Coś dało się spierdzielić czy poddać się i zakupic 5 tarczowe sprzęgło? A może stare tarcze dać? (mało ich zostało, ale mimo wszystko po przyłożeniu wydają się być grubościowe takie same a mzoe i lekko grubsze jak nowe).
Sprzęgło poprawnie wyregulowane? Jaki olej? Przekładki również wymieniałeś?
Wyregulowane, nawet próbowałem na luźnym, olej lux 10 ale i na sucho to samo, zawsze jeźdizłęm i nie było problemów, przekłądki stare, w dobrym stanie
Jakieś lewe te tarcze masz skoro są podobnej grubości co stare.
Ja przy 10 konnym silniku mam tarcze;
http://www.jackmotors.pl/tarcza-sprzegla...d-135.html
Do tego docisk 1,6 i jest git
Na zwykłym docisku mi uslizgiwało
Odkręć na maxa srubke z regulacji w karterze

Wysłane z mojego PSP5504DUO przy użyciu Tapatalka
Jaro, grubszę trochę były stare ale w tym miejscu co się nei scierają, http://allegro.pl/kniazw-tarcza-sprzegla...63205.html chyab te same co kupiłem
A z regulacją już mówiłem, nic nie daje
Dobra rozwiązane, pomyślałem poczytałem i okaząło się, że ten dekielek przykręcany na końcu na 4 śruby z regulacją opiera się na na sprzęgle i nie puszcza do końca, wstawienie podkładek miedzy dekielek a sprzęgło załatwiło sprawe, do zamknięcia
Przekierowanie