Witam
Posiadam komarka 2350, który aktualnie stoi i zajmuje miejsce w garażu więc postanowiłem go w jakiś sposób wykorzystać wstawiając silnik od wsk 125 i tu kilka pytań:
1.Czy wytrzyma rama wraz z podzespołami?
2.Jak zrobić tylny hamulec (koło raczej od wsk będzie)?
3. jak z silnikiem, bardzo awaryjny?
1. Powinna wytrzymać już widziałem takie konstrukcje nawet na forum ktoś ma takiego komara.
3.Silnik jak jest zadbany to nie jest awaryjny
1 rama powinna wytrzymać ale zależy to też od użytkowania. hamulce napewno bedą słabe
2 hamulec mozna załozyć z ogara 200 lub simsona
3 to zależy do użytkowania
a kto na forum ma takiego komarka?
Ale jak bym wziął koło z wsk to i tak by były słabe hamulce??
nie jak byś wziął koło od wski to by był troche lepsze
a na forum miał ktoś takiego tylko zapomniałem nicku tyle ze był to 50 t-1
Tylko zastanawiam sie nad calym kolem od jawki i tam tez jest naped po prawej stronie i hamulec na lince, a kolo od wski ma hamulec na precie jak romety to by trzeba było jakos go poociagnac, tylko wlasnie nie wiem jak. A te od jawki hamulce to sprawdzaja sie w takiej przerobce?
(11-03-2012 12:00:20)Norbi napisał(a): [ -> ]Tylko zastanawiam sie nad calym kolem od jawki i tam tez jest naped po prawej stronie i hamulec na lince, a kolo od wski ma hamulec na precie jak romety to by trzeba było jakos go poociagnac, tylko wlasnie nie wiem jak. A te od jawki hamulce to sprawdzaja sie w takiej przerobce?
a nie wiem nigdy nie widziałem koła jawki w wsce
koło tylne od rometa bardzo łatwo przerobić na linke
zakładasz poprostu bęben hamulcowy ten z przodu d;
E Karol ale był też gość co miał takiego komara.
filmiki z komarami które mają silnik wsk to już chyba wszystkie oglądałem
w wsce łańcuch leci po odwrotnej stronie niż w rometach, więc jak przekręce koło to zabezpieczenie które blokuje bęben trzeba będzie jakoś przerobić???
Ja chcę tak zrobić aby można było komarka do stanu oryginalnego przywrócić, bo nie jestem zwolennikiem WT
(11-03-2012 19:17:04)Norbi napisał(a): [ -> ]filmiki z komarami które mają silnik wsk to już chyba wszystkie oglądałem
w wsce łańcuch leci po odwrotnej stronie niż w rometach, więc jak przekręce koło to zabezpieczenie które blokuje bęben trzeba będzie jakoś przerobić???
Ja chcę tak zrobić aby można było komarka do stanu oryginalnego przywrócić, bo nie jestem zwolennikiem WT
mozna przewiercić wahacz i wkręcić sróbke i będzie wystawać i zablokuje koło. można też zastosować wahacz ogara 200
pierwsza myśl jak mnie naszła to właśnie przewiercenie i wkręcenie śrubki ale nie wiem czy nie bedzie przeszkadzało to zabezpieczenie, zdaje mi sie ze o zebatke bedzie tarło
(11-03-2012 23:22:50)Norbi napisał(a): [ -> ]pierwsza myśl jak mnie naszła to właśnie przewiercenie i wkręcenie śrubki ale nie wiem czy nie bedzie przeszkadzało to zabezpieczenie, zdaje mi sie ze o zebatke bedzie tarło
no to trzeba by było uciąć to stare i już