17-10-2015, 20:10:30
Nie chiało mi się dla niekoniecznie wyjątkowych rowerów zakadac osobnie więc tak od końca:
Wigry 5 '81 Tego są 2 w całym powiecie bodajże, a w stanie nie najgorszym jest także możliwe, że po sokole będzie robiony. Dość kompletny i nie pordzewiały z chromów, obręcze aluminiowe (tylne koło tak słabo naciągięte, że mimo posiadania wszystkich szprych buja się ze 3 cm na boki). Z większych minusów to powoli pękający spaw przy zawiasie, ale jak się okaże, ze rama prosta to do ogarnięcia. Ciekawe czy stare dynamo i korba fabrycznie.
Wigry 2 Universal '75 chyba bo niepamietam. Chromy częściowo pomalowane i powierzchowna rdza, lakier 3, za to rama zdrowa. Mam już 2 z podobnego rocznika więc myślałem nad typowym wystawowcem, tzn ew renowacja 50/50, czyli jedną strone roweru zostawić bez czyszczenia malowania etc itp a od połowy drógą strone odremątować. Jeszcze go obmyje i przemyślę.
Wigry 1 '76. Można ująć nieużywany rower do zadań specjalnych. Crhoby db, lakier jak widać wyszprejowany, ale rama jest totalnie książkowa-powód? we wszystkich miejscach, gdzie tylko coś mogło się pęknąć/połamać czy coś można było zamocować jest albo dodatkowy płaskownik albo potężny spaw. Prawię woglę nie używam od wielu lat składaków na codzień, więc na woła roboczego nie ma przyszłośći, a tak na części trochę szkoda, może jakieś propozycje?
PS: widział ktoś podobną osłone łańcucha? Cała metalowa i dość łądnie wyprofilowana
Wigry 5 '81 Tego są 2 w całym powiecie bodajże, a w stanie nie najgorszym jest także możliwe, że po sokole będzie robiony. Dość kompletny i nie pordzewiały z chromów, obręcze aluminiowe (tylne koło tak słabo naciągięte, że mimo posiadania wszystkich szprych buja się ze 3 cm na boki). Z większych minusów to powoli pękający spaw przy zawiasie, ale jak się okaże, ze rama prosta to do ogarnięcia. Ciekawe czy stare dynamo i korba fabrycznie.
Wigry 2 Universal '75 chyba bo niepamietam. Chromy częściowo pomalowane i powierzchowna rdza, lakier 3, za to rama zdrowa. Mam już 2 z podobnego rocznika więc myślałem nad typowym wystawowcem, tzn ew renowacja 50/50, czyli jedną strone roweru zostawić bez czyszczenia malowania etc itp a od połowy drógą strone odremątować. Jeszcze go obmyje i przemyślę.
Wigry 1 '76. Można ująć nieużywany rower do zadań specjalnych. Crhoby db, lakier jak widać wyszprejowany, ale rama jest totalnie książkowa-powód? we wszystkich miejscach, gdzie tylko coś mogło się pęknąć/połamać czy coś można było zamocować jest albo dodatkowy płaskownik albo potężny spaw. Prawię woglę nie używam od wielu lat składaków na codzień, więc na woła roboczego nie ma przyszłośći, a tak na części trochę szkoda, może jakieś propozycje?
PS: widział ktoś podobną osłone łańcucha? Cała metalowa i dość łądnie wyprofilowana