Aha dzięki. Jak zrobisz te dystanse to daj jakieś fotki. A tak to bardzo fajny motorek. Będziesz robił coś z silnikiem? Mógł byś założyć jakieś 70/6/3 z zapłonem de. Albo jakieś mocne big bore ale to już dużo zabawy z tym.
Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
Cytat:z zapłonem de
Mam LFK
Co do silnika już pisałem wcześniej :
Cytat:Co do silnika nie wiem jeszcze poza wymianą tłoka który kisi się w szafce od hmm 2-3 lat zobaczę jak będzie szło tym na drogę wyjechać (i wrócić) o własnych siłach Dosyć "żywo" to to chodziło przed rozbiórką.
Aktualnie siedzi tam 60/4
Fajny projekt, czego brakuje do jego ukończenia? Masz w planach dążyć do wyjazdu na przyszły sezon już gotowego?
Jak tam projekt?
Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
O, wehikuł czasu
Ja również pamiętam tego Ogara z innego forum, kiedy to było, z 10 lat będzie?
Ale z projektami tak to jest, ważne, aby robić... no i zmieniające się założenia, koncepcje... skąd ja to znam
Powodzenia, będę śledził
Nom 13 lat już u mnie
A projekt jak to projekt hobbystyczny - wieczorkiem (jak się chce i jest czas) przy browarku jakiś uchwycik dorobić, śrubkę dokręcić, pociągnąć druta (bez skojarzeń
).
Mam tyle rzeczy po projektowanych, a nie ma czasu tego zawlec do roboty i porobić, tak samo jak od pół roku zabieram tarczę do sprawdzenia...
Tak na osłodę xD dystans do tyłu:
I docisk sprzęgła :
Zmieniłem w robocie ścierniwo na szkiełko i efekt jest genialny w porównaniu z piaskiem (zajumanym od sąsiada z budowy
), dodatkowo z czeluści Maras-Techu wygrzebałem wałki alu:
Zabrałem się za zmęczoną życiem* rafkę przednią :
Przy okazji zamówione:
-szprychy S51 3.4mm chrom
-szprychy na zamówienie 151mm 3.4mm nierdzewka
-rafka 16x2.15 - moja niestety nie nadaje się do użytku
-i drobnica jakaś
-odczynniki do niklowania
*haaa tfuuu niech poprzedni właściciel skona w piekle za tą farbę i prostowanie chyba młotkiem bo tak była pokancerowana... haaa tfuuu powtórnie i kropka nienawiści .
A co z tą sprężyną nie tak? sam myślę żeby sprężynę z kata kiedyś pomalować, ale ja to pewnie zrobię po taniości...
Dziś poczyniłem blokadę hamulca tylnego. Wnętrze stara oś wahacza z Ogara i pokrywa rurka amelinowa (zapięta w wkrętarkę i heja banana z grubsza 240 i zjechane 2500
):
Patrząc stwierdziłem że przerobię nieco (znowu
) instalke żeby wsio szło osobno rozpiąć :
Cytat:A co z tą sprężyną nie tak? sam myślę żeby sprężynę z kata kiedyś pomalować, ale ja to pewnie zrobię po taniości...
Na upartego nic, lecz wytrzymałość powłoki nie wygrała z moim zmajstrowanym ściskiem, a tylko w tym miejscu (i po drugiej stronie) się opierały szpilki mało tego szpilki wsadziłem w kondonki instalacyjne żeby tego uniknąć. Dodam że fedra schła z tydzień (2 warstwy podkładu + 4/5 koloru). Także z deczko ją pokancerował
Choinka z tym, będzie czerwona
: