Witam, mam problem dotyczący swiecy, jestem bezradny. Zaplon ustawiony bdb, gaznik wyczyszczony, wyregulowany metodą prób i błędów. Poziom paliwa zmniejszony, mniej oleju w benzynie i ciagle mam okopcona na czarno swiece i przez to sie niszczą. Nowa 98 padla po 50-60km. 95 na wolnych zdycha. Zakładam 75 i jest git, okopcona na kawowo, tak jak trzeba. Co jest grane, czy mogę jeździć na f75?
a próbowałeś ustawiać przerwę na świecach
I to nie raz. Przerwa musi być 0,2 bo inaczej nie odpali.
Tak możesz jeździć na f75, sam na takiej jeżdżę.
Moim zdaniem najlepsza to Iskra F95 od malucha. A co do przerwy to 0,35 mm, a jeśli ci nie pali doszukiwałbym się wady w iskrowniku. Pewnie iskre na świecy masz koloru czerownego bądz fioletowego
Żadna F95 co wy wgl gadacie ja w swoik ogarze na F95 iskry nie mam a jezdze na 85\75\65
krzychu222u1@wp.pl , myśle że dłużej jeżdziłem komarkami i rometami od ciebie.
Pamiętam że jak zawsze były jakieś przechery z iskrą to wymieniałem przerywacz albo sprawdzałem czy kable od cewki zapłonowej dobrze są zamocowane/zlutowane. Czasami też okazywało się że kondesator się odkręcił. Tak czy siak trzeba tam zajrzeć
Jeżeli cały czas kopci świece na czarno i je pali, to pewnie cewka zaplonowa do wymiany. Mialem tak parę razy.
spróbuj z cewka może faktycznie pomoże. W ogarze 200 jak miałem czarną świecę to regulacja poziomu paliwa. ale u Ciebie chyba coś nie halo z zapłonek skoro masz żółtą iskrę
Zapłon mam uatawiony przyrządem. Zaczęło się to dziać po dotarciu, iglice podnioslem tylko o jeden rowek, wiec mam na 3 od gory na 4
Według instrukcji zalecana jest f80.
Więc na tej będzie się trochę szybciej grzał, ale nie powinno mu nic być.
Jak jeździ to się nie przejmować
.
Adrian 3141 mówisz, że jezdzisz na f75. Czy na tej swiecy w cieply dzień są problemy? Typu np po 10km słabnie, czy normalnie jest?