Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: chart problem z zawieszeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam . Mam taki mały albo i duży problem z przednim zawieszeniem w charcie. A, więc lagi rozebrałem , wyczyściłem, wymieniłem uszczelniacze i olej. Dałem po 150 ml na lage, a zawieszenie się zacina, nie odbija i leje się z niego ,że pół charta obrzygane, pomimo tego, że simmeringi są nowe. Mam te filce które sa koło simmeringów i mam też śruby drążone do odpowietrzania dla jasności Smile Nie mam pojecia o co z tym moze chodzić. Jak rozbierałem to oleju nie było prawie wcale i simmeringi były dość zużyte, a działało o wiele lepiej niż po regeneracji Huh Może ktoś już przerabiał ten temat ?
wg ksiązki wchodzi 170ml na nożkę .
A tam sie nie wlewa oleju jak one są maks wciśnięte?
TO była by aż taka różnica przez to, że wlewałem , gdy nie były wciśnięte ? Jak doleje te 40ml na obie to jeszcze gorzej będzie sie z nich lać

Ogólnie to one jak nawet nie było oleju to ciężko było żeby je wsadzić do kielichów a rozmiar simmeringów dobry
No to może jednak zły rozmiar simmerów?
To przedprodukcja przecież, może jakiś wybryk i inny rozmiar lag mają?
Mierzyłeś czy poleciałeś do sklepu z rozmiarem podanym w necie/książce?
Jak kupiłeś to zwykłe czy dwuwargowe?
Barto Kamila97 pytaj one te regeneracje robił parę razy chyba.
Sprawdź czy aluminiowe korpusy nie mają zadziorów na krawędziach tam gdzie nabija się smiery i pracuje chromowana rurka. Jakim olejem zalałeś? Simeringi dwuwargowe?
Zadziorów niby nie było żadnych . Simmeringi są 2 wargowe olej to Addinol Sae 5w do amortyzatorów Smile I dziwi mnie, że z nich cieknie

Simmeringi dobre rozmiary na 100 % sprawdzałem takie same oznaczenia co stare
Przerabiałem to co prawda w simsonie, było za dużo oleju.
Jak w instrukcji pisze, że 170ml . Dałem w sumie nawet troche mniej niż powinieniem, ale oznaki jakby było za dużo, bo się przelewa . Dziwne
Sprawdz czy w gornej czesci lagi posiadasz odpowietrznik, odkrecasz na samej gorze taka wielka srube na 17 klucz i pod nia sa skitrane odpowietrzniki, je przeczysc. Oleju po 100 ml najlepiej wlewac na lage.
Ok jutro sprawdze jeszcze raz te odpowietrzniki, a najlepiej rozbiore jeszcze raz całe i pozaglądam
Tam jest najzwyklejsza kalamitka smarownicza. Spiłuj sobie te krawędzie i skróć sprężynki na simerach, prawdopodobnie laga jest już wytarta
to wygląda jak by nie miał odpowietrzenia i zawieszenie spręża olej i przez to podwyższone ciśnienie wywala olej.
Dlatego zasugerowalem aby sprawdzil odpowietrzniki Wink
Stron: 1 2
Przekierowanie