Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 cylinder 40mm
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Mam pytanko otóż czytałem już wiele opinii na temat cylindrów pseudo 60ccm i tu pytanko czy się to opłaca otóż moja 50 jest zatarta i myślałem właśnie nad tym zestawem i tu takie pytania ...
- Czy gaźnik i zapłon wyrabia?
- Jak ma się wał przy tym zestawie ?
- I czy głowica pasuje oryginalna ?
1. tak wyrabia
2. wał ma się tak samo jak na 50, ponieważ jet to tylko 55
3. tak głowica pasuje oryginalna.
Miałem ten cylinder w paru maszynkach i polecam.
Dzięki za opinie Wink a jakaś różnica jest w jeździe ?
Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy.
55ccm czyli teoretycznie 10% większy moment obrotowy.
Ja w tym tygodniu zamawiam czeskie tłoki średnicy 41mm czyli prawidziwe 60ccm, wtedy jest koło 20% większy moment obrotowy.
Gdybyś był chętny to pisz do mnie, mozliwe że będę gotowe zestawy sprzedawał z cylindrem po szlifie.
Ogar i tak nie ma kopa i nie pasuje głowica, trzeba zjechać kant.
Mam CX40 i nie zakładaj tego gówna, lepiej 38 Almot na czeskim tłoku.
No właśnie każdy ma inne zdanie :/
Głowica w 100% pasuje. Jak 40mm to tylko almotu. Miałem kiedyś 55ccm ale cx i nie polecam. Okna i kanały w cylindrze zrobione na od!&$*#ol.... i do tego nie zowalizowany tłok, który puchnie. Najlepiej założyć czeski cyl na 2p tłoku.
Ja właśnie miałem CX i sobię go chwale miałem w ogarze 200 i w kadecie i wszystko było cacy, jak się dobrze dotrze to będzie dobrze chodzić. Ja docierałem 1500km i było w porządku.
Ja mam chińską 60 (55cm3) i nie narzekam coś tam więcej mocy przybyło ale nie wiele Wink
Dociera sie 1500 km ale chtba samochod
(31-08-2015 23:43:53)Ziomek Edek napisał(a): [ -> ]Głowica w 100% pasuje. Jak 40mm to tylko almotu. Miałem kiedyś 55ccm ale cx i nie polecam. Okna i kanały w cylindrze zrobione na od!&$*#ol.... i do tego nie zowalizowany tłok, który puchnie. Najlepiej założyć czeski cyl na 2p tłoku.
To dlaczego mi się tłok blokował skoro pasuje?
(31-08-2015 17:24:18)pawel_2540 napisał(a): [ -> ]Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy.

Guzik jest szybszy. Elastyczność może i tak ale okienka są mniejsza przez co osiąga niższe obroty. Najlepjej z czecha wybić tulej, przerobić, kupić dobry tłok i szlif.

(01-09-2015 08:58:04)KeiSangi napisał(a): [ -> ]To dlaczego mi się tłok blokował skoro pasuje?

Podejrzewam chińską niedokładność, albo brak uszczelki pod cylindrem/ głowicą
(01-09-2015 12:26:20)Conqeror napisał(a): [ -> ]Guzik jest szybszy. Elastyczność może i tak ale okienka są mniejsza przez co osiąga niższe obroty. Najlepjej z czecha wybić tulej, przerobić, kupić dobry tłok i szlif.

To zależy na jaki egzemplarz trafisz, akurat w moim przypadku okna były większe i była poprawa przyśpieszenia i prędkości.
(01-09-2015 12:26:20)Conqeror napisał(a): [ -> ]
(31-08-2015 17:24:18)pawel_2540 napisał(a): [ -> ]Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy.

Guzik jest szybszy. Elastyczność może i tak ale okienka są mniejsza przez co osiąga niższe obroty. Najlepjej z czecha wybić tulej, przerobić, kupić dobry tłok i szlif.

(01-09-2015 08:58:04)KeiSangi napisał(a): [ -> ]To dlaczego mi się tłok blokował skoro pasuje?

Podejrzewam chińską niedokładność, albo brak uszczelki pod cylindrem/ głowicą
W jawce nie ma uszczelki pod głowicę.
Stron: 1 2
Przekierowanie