Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 - problem z odpaleniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, mam problem z moim ogarem, jest prawidłowa iskra na świecy, gaźnik również wydaje się w porządku jednak mimo to nie chce odpalić ani z kopa ani na pych. Jest zmieniona fajka na świecy, sama świeca również zmieniona na nową.
Za pomoc z góry dziękuję.
Ustaw dobrze zapłon Smile Postaw piwo Wink
Iskra jest, ale może w nie odpowiednim momencie. Ustaw porządnie zapłon i powinno grać Tongue
Dobrze, po ustawieniu zapłonu odpalił ale wszedł na takie wysokie obroty, że miałem wrażenie jakby silnik miało rozerwać, odkręciłem troszkę śrubkę obrotów to trochę zmalały ale zalało świecę czyli podejrzewam gaźnik. Rozkręcam i czyszczę, dodatkowo odginam blaszkę w dół - jeszcze większe obroty, w górę - nie chce odpalić + świeca zalana. Podzespoły gaźnika w nienajlepszym stanie wiec kupiłem zestaw naprawczy gaźnika i jak przyjdzie będę dalej kombinować.
może to wina lewego powietrza i nie koniecznie branego przez zużyty gaznik. ewentualnie iglica za nisko.
Jak lewe to najczęściej w miejscu króciec-gaźnik-cylinder Smile
Faktycznie może to być wina iglicy ponieważ jest ona u mnie wyrobiona i była na ostatnim położeniu! Jeżeli chodzi o gaźnik to uszczelki mogą być bez żadnego silikonu? Ta śrubka od obrotów jak powinna być dokręcona?
Witam ponownie, ogar odpala bez problemu ale działa tylko na otwartej przepustnicy, po puszczeniu manetki po prostu gaśnie, co może być przyczyną?
(08-09-2015 08:12:09)Danio234 napisał(a): [ -> ]Witam ponownie, ogar odpala bez problemu ale działa tylko na otwartej przepustnicy, po puszczeniu manetki po prostu gaśnie, co może być przyczyną?
Jak odpalisz to gazuj i wkrec ta srubke w gazniku ze sprezyna co jest miedzy 2 dyszami i pierw wkrec i pusc gaz i zobacz czy trzyma obroty
Niestety śruba wkręcona do końca a wolnych obrotów brak, czy może to być źle wyregulowany gaźnik? Pytam ponieważ podczas gazowania wyciekło z niego trochę paliwa.
Dlatego tego jikova trza wywalać na złom....

Przyczyny są różne, może nie dostaje paliwa, może to lewe powietrze, przyłóż rękę tam gdzie wchodzi guma z filtra powietrza, jak zgaśnie to lewego nie łapie, więc możesz kombinować dalej.
(10-09-2015 07:57:52)Rafku napisał(a): [ -> ]Dlatego tego jikova trza wywalać na złom....

Bla, bla. Lepszy jikov jak podróbki k60b itd.


Co do gaźnika to sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Do tego wkręć śrubkę wolnych obrotów do samego końca, zdejmij gumę filtra i spójrz do gaźnika czy przepustnica jest trochę uniesiona, czy odpada do końca. Powinna być uniesiona i dawać odrobinę przelotu. Jak tak będzie to sprawdź jeszcze dyszę wolnych obrotów (tą mniejszą), wyczyść i jak dalej nic nie da to spróbuj ją trochę odkręcić, tak o ćwierć obrotu na przykład. Sam miałem taki przypadek, że dysza wolnych obrotów była jakaś dziwna i jak była wkręcona do końca to nie było przelotu i silnik nie chodził na wolnych obrotach, a jak odkręciłem o ćwierć obrotu tak pracuje idealnie.
Przekierowanie