Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: romet chart SWAP 139FMB
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Siema, jestem nowy na forum i pierw napiszę coś o sobie. Nazywam się Krystian, mam 19lat i mieszkam w Morągu (Warmia i mazury).
Chciałbym wam przedstawić moto które składam od dłuższego czasu.
Jest to Romet Chart do którego wrzucam serce z Barton Fighter.
Charta przerabiam od sierpnia 2015 roku
Trochę o moto - dostałem go od dziadka oryginalnie z silnikiem charta na którym jeździłem ok 3 lata. Po tym czasie już wysiadał więc zamiast go remontować sprzedałem i wpadłem na pomysł wsadzenia mu czegoś mocniejszego. Silnik pochodzi z wymiany silnika i powoli składam moto.
Do ukończenia go potrzebuję zrobienia elektryki.
tylko jest problem jak to wszystko podpiąć Cewka regurator napiecia moduł i inne pierdoły Angry
Wszystko z chinola potrzebujesz, kup najlepiej cala instalacje uzywana, bo chinol ma 12v a chart 6
Już kiedyś był na forum Chart z 139fmb Big Grin Ja to bym wolał kupić chinę i nią jeździ a Charta zostawić z jego silnikiem, ale to twoje moto. Także powodzenia Big Grin
Mam chinolka z silnikiem 139fmb 110ccm
Ja też ale z silnikiem 72cc FMB








dodam ze charcik jest od 5 lat w mojich rękachWink
Wie wygląda źle Big Grin
Czemu źle Big Grin
Całe szczęście, że zostawiłeś oryginalne mocowania... Ja bym zainwestował w pionowca w 125 Smile
Ja to nie byłbym taki przekonany do tego górnego mocowania... A przednią i tylną zębatke masz w jednej osi?
raczej tak Wink
Ja również założyłbym silnik z pionowym cylindrem, te z poziomym są brzydkie Big Grin
Super! ok Dobrze wiedzieć że taki silnik pasuje hmm Ja do swojego założyłabym jakiś pionowy 125 Tongue Ale te pionowe są chyba dużo droższe?
Sa drozsze, ale i lepsze. O dzwiek mozna sie klocic, ale jesli chodzi o bezawaryjnosc to mozna byc jego bardziej pewnym. Moce maja bardzo podobne. No i czesci drozsze do pionowca, do fmb tansze niz do rometa mozna powiedziec
Mam taki silnik pionowy oryginał honda z lat 80, nie ma cylindra i głowicy ale ponoć pasuje z tej chińskiej repliki. No i za to chce tylko w 250, cała góra z 50 kosztuje 200zł wiec za 500zł z przesylkami można mieć taki wypasiony silnik.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie