26-08-2015, 12:16:48
Witam wszystkich chciałbym zapytać gdzie może leżeć problem. Otóż mam założony gaźnik bvf 16n3-4 i tak :
- zimny nie trzyma wolnych obrotów dopiero jak sie rozgrzeje to jest w miarę okey.
- po przejechaniu ok. 1.5 - 2 km zaczyna przerywać i szarpać, ale problem znika gdy sie zatrzymam zgaszę silnik i odpalę go ponownie wtedy można jeździć już bez żadnych problemów.
- osiągi nie najgorsze mierzone GPS-em 50km/k, ale nie jeżdżę tak żeby mieć cały czas manetkę na full.
- filtr mam puki co stożek ale planuje zrobić na oryginał bo na tym stożku to strasznie gwiżdże gaźnik.
- zimny nie trzyma wolnych obrotów dopiero jak sie rozgrzeje to jest w miarę okey.
- po przejechaniu ok. 1.5 - 2 km zaczyna przerywać i szarpać, ale problem znika gdy sie zatrzymam zgaszę silnik i odpalę go ponownie wtedy można jeździć już bez żadnych problemów.
- osiągi nie najgorsze mierzone GPS-em 50km/k, ale nie jeżdżę tak żeby mieć cały czas manetkę na full.
- filtr mam puki co stożek ale planuje zrobić na oryginał bo na tym stożku to strasznie gwiżdże gaźnik.