29-08-2015, 22:53:45
Stron: 1 2
29-08-2015, 23:27:19
tak, to jest właśnie uszczelnienie RS. W moim charcie na zdawczy od strony zębatki dałem właśnie 2RS ze względu na szczelność, reszta odkryte bo i tak w oleju pracują
30-08-2015, 00:10:20
Zakryte łożyska? Na pewno nie do silnika
31-08-2015, 12:32:53
ja kladlem teraz lozyska roznych firm, bo zalezalo nam zeby lozyska i simeringi kupic od jednego goscia na allegro. Glownie fag i skf. Natomiast swoj skladalem na samych fagach i od jakichś 4-5 tys nie ma z nimi problemow a ostatnio duzo i daleko jezdze w 2 osoby. Nieraz i 90 km jednego dnia. Prawie 100zl na lozyska ale polecam kazdemu.
13-09-2015, 21:05:47
mam juz wal, zamawiam wlasnie te nieszęsne lozyska i chce sie upoewnić czy beda dobre
- wał korbowy
6204 - 2 - luz C3
- na wałek główny :
od strony zapłonu - 6201 - 1
od strony sprzęgła - 6203 - 1
- na wałek zdawczy:
od strony zębatki - 6303 - 1
od strony sprzęgła - 6201 1
-łożysko na wodzik
6000-1
Które mają być RS?
- wał korbowy
6204 - 2 - luz C3
- na wałek główny :
od strony zapłonu - 6201 - 1
od strony sprzęgła - 6203 - 1
- na wałek zdawczy:
od strony zębatki - 6303 - 1
od strony sprzęgła - 6201 1
-łożysko na wodzik
6000-1
Które mają być RS?
15-09-2015, 00:58:22
Wszystko się zgadza, RS daj to na wałek zdawczy od strony zębatki jako dodatkowe uszczelnienie będzie.
Stron: 1 2