Potrzebuję wymiary śrub potrzebnych do skręcenia silnika 223 do jawki, ogara. Ma ktoś coś takiego? Kiedyś stworzyłem taki wykaz, ale to dawno temu, wolałbym upewnić się że jest ok, niż tak w ciemno kompletować śruby, żeby potem z ręką w nocniku się obudzić...
Taki zestaw to nie zestaw, raptem parę śrubek na krzyż. Poza tym to nie kwasoodporne z łbem imbusowym, a takie coś mi się zamarzyło.
Nie 5 tylko cały komplet do skręcenia połówek
A gdzie śruby na np. dekielek iskrownika, śrubki przerywacza, cewek, mocowania iskrownika itd.?
Mówie, ze komplet tylko do skręcenia POŁÓWEK, a nie całego silnika
No, teraz tak mówisz. Nieco wyżej też, fakt. Ale to mi nic nie daje, w ogóle. Te śruby już chyba mam, tylko wolałbym upewnić się...
Poradziłem sobie jakoś. Dla potomnych moje własne opracowanie. Z moimi uwagami, dodatkami.
Panie coś mi się tu nie zgadza. Prawa kapa ma dwie dłuższe śruby (M8x80) i jedną krótszą (M8x60) tą przy kopniaku.
Krótsza ma 50mm. Pozostałe dwie są dłuższe o 10mm, nie więcej. Czyli M8x60. Wykręcałem ze swojego 223, pewniak...
Dobra, źle doczytałem, wybacz mój karygodny błąd