Hey, dowiedziałem się ze mój romecik ma blokade na tlumiku. Tam jest taka rurka w środku tłumika która ogranicza emisję spalin. I jak się ją wyrwie to podobno lepszy będzie vmax. Czy to prawda? Bo nie wiem czy już mam kupić sobie nitownice; )
Jak masz rurkę zwężającą to jest blokada. Tak samo robią w skuterach
No jest rurka. To trzeba ja wyrwać?
Wyrwać, wyjąć jeden pies, To jest recyrkulacja czy jakoś to się zwało, spaliny z tłumika z powrotem wracają do gaźnika i to go zamula bo nie ma jednocześnie czystej mieszanki. Wyje* to i zobacz czy się poprawi.
Poprawi się ale nie licz na gwarancję
A którędy te spaliny z tłumika wracają do gaźnika?
Zastanawiałeś się nad tym co napisałeś?
Z tej śmiesznej rurki którą opisał... Nie wiem gdzie to idzie, podejrzewam że do gaźnika, albo filtra powietrza.
Dokładnie w skuterach jest jakiś zawirowacz spalin z tego co pamiętam, ale nie wiem czy tutaj też
Obcialem tłumik troszku
Posiadał on ze 4 komory w środku. Zbytnio specjalnie nie skracalem go żeby jakoś wyglądał, a co nie obcialem to rozwiercilem. Nakładkę nałożyłem na końcówkę tlumika i zanitowalem w 4 miejscach. Tam gdzie jest przerwa pomiędzy nitami uciekają mi spaliny i pytanie moje brzmi. .jak to uszczelnić? Poxipolem? Podobno wytrzymuje temperaturę do 120 stopni
Poxipol nie wytrzyma. Ja bym to wszystko zaspawał.
Tam jest zawirowywacz spalin. One wracają do filtra. Jednak w tym silniku, pionowym i ogólnie 4T to ci nic nie da. W zetce wywalili te zawirowywacze i kompletnie nic nie dało. 4T nie jest podatne na tuningi jak 2T.