Jak nie chcesz tego słyszeć, to w takim razie nie jest forum dla ciebie.
(02-03-2012 15:03:46)Tasiemiec napisał(a): [ -> ]Jak nie chcesz tego słyszeć, to w takim razie nie jest forum dla ciebie.
Dobra, dobra...
Watpie zeby rama od 205ki w ogole ten silnik "wytrzymala". Za duza moc ma ten silnik. Pozatym ma on o wiele szersze mocowania niz w Romecie wiec taka przerobka by dlugo nie po żyła.
Musiał byś zmienić ochwyty silnika tylko trzeba dobrze silnik ustawić i zrobić to solidnie bo kartery pękają w tych silnikach i najlepiej by było zmienić przednie zawieszenie od simsona czy charta bo błotnik bedzie ocierał o głowice!!!
mojim zdanie to ten silnik by lepiej pasowal do ramy od ogara 200
właśnie nie bo w ogarze 205 może sobie z górnym rozrusznikiem kupić a z dolnym troche cięzko znależć i nie ma problemu z krućcem gaźnika!!!!
Marcin niech ci bedzie ja tam nie wiem bo nie zakladalem teakiego silnika i nie mam zamiaru bo oryginalny mi wystarcza
co do przeróbek to trzeba inne mocowania zrobić , mozliwe ze sie mozę nie zmieścić to trzeba by błotnik zdjąć albo jakoś widełki przesunąć. Ogólnie przeróbka fajna
ale nie wytrzymają tego hamulce i rama
Ta widziałem ten filmik tyle ze silnik nie ten sam bo z rozrusznikiem i troche inaczej wygląda ale mocowania takie same
nom wiec juz wiesz jak mniej wiecej zrobic mocowania
Widzę że nie tylko ja miałem taki pomysł ale dałem sobie spokój bo to dość duże koszty są. Trzeba by było pomyśleć o jakimś wzmocnieniu ramy, no i obowiązkowo hamulce tarczowe bo przy takiej pojemności to oryginalne były by zdecydowanie za słabe.
Ja tez chciałem zakładać ten silnika ale zostaje przy orginalnym bo mi się nie opłaca lepiej kupić sobie coś z takim silnikiem montowanym seryjnie!!
do przeróbki hmmm wszystko