Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźniki do ogara 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Jak znajdę to podeśle ale nic nie obiecuje bo nie wiem czy jeszcze jest.
Co do schematów pełno jest na youtube jak znajdę jakiś fajnie opisany dam link
Dobra to czekam na schemat Smile
Dzięki za fatygę Wink
patryczek9862 i Marvin2010 poszło na PW
Dzięki wielkie, a mam takie pytanie, który sposób według ciebie jest lepszy bo nie wiem który zrobić, bo ten pierwszy jest w sumie łatwiejszy Tongue
Sam nie wiem który jest lepszyTongue Zrobiłem tym drugim sposobem bo robiłem go wcześniej w Simsonie. Tym pierwszym sposobem myślę że też powinno być dobrze. Wybór należy do Ciebie.
A jaki jest koszt wykonania takiego zapłonu??
Nie pamiętam już dokładnie moduł tak dużo nie kosztował mnie no i oczywiście koszt akumulatora. Szczerze powiem ,że lepiej zrobić tak jak wysłałem w 1 linku bo tak jak w 2 to jest dużo zabawy.
spoko dzięki za linki jak bedzie kasa to będe się bawił ale najpierw zmienie gaźnik. A na tym gażniku simka zmieni się chociaż troche v-max
Raczej nie sam gaźnik amala nic Ci nie da. Musiałbyś przerobić cylinder+spawak do tego i był by już niezły v-max
No to miksam za pomoc dostaniesz "POMÓGŁ" Smile

A ja robię tak:
Zrobię ten moduł z pierwszego linku, dam gaźnik 16n3-5 i tłumik od sima, nie zależy mi aż tak bardzo na tej większej prędkości, ważne żeby cicho chodził i był zrywny Smile
Hmmm no to jak jest wzmianka o gaźniku do ogara to pozwólcie, że ja też się wypowiem.
Mój Ogi posiadał gaźnik bodajże 16n3-4 (już nie pamiętam bo daawno go zakładałem). Powiem tak... Jak już gaźnik od simka to najlepiej ten typ ominąć, albo ja miałem jakąś trefną podróbkę (gaźnik pożyczyłem od kumpla, który miał go w swoim simsonie... też mu nie chciał chodzić). Co do osiągów to hmmm... Różnica była, był jakiś taki bardziej... żywy ;D. Tyle na ten temat... może jakbym miał jakiś inni gaźnik simka to kto wie... bym jeździł tak do dziś. Wink. Króciec gdzieś mam zakopany w moich gratach... Pamiętam, że poszerzałem w nim gardziel , trochę wiercenia. Dalej nie pamiętam jak to robiłem... dawno to było ;D. Robiłem wg. tego poradnika http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/g...13821.html (w tym, że ja jeszcze poszerzałem gardziel). Oczywiście to nie było zamontowane tak na glanc (Chociaż ku mojemu zdziwieniu trzymało zacnie :F). Chciałem zobaczyć jak to będzie śmigać ;D
Ogar 200 najlepiej bedzie chodzil na org gaźniku w bdb stanie. Na gaźnikach z sima bedzie miał taki sam v-max ale bedzie troszkę bardziej zamulony. Wydech z sima odradzam. W 2t wydech to podstawa także zakładanie wydechu z innego moto nic nie pomaga. wydech z sima jest akurat podobny do wydechu z ogara ale nieco sie róznią. Chociaż by z tego powodu ,że jawka uzyskuje moc max w okolicach 6k obrotów a sim dużo niżej.
Kilku znajomych z innego forum ma gaźniki zwykle simsonoskie i to się nieźle spisuje .
Co do ikova to porostu więcej pali od simsonowskiego ,jeżeli ikov nie jest mocno wyeksploatowany to też się dobrze spisuje .Amal jak wiadomo to droga sprawa ewentualnie k60b .
Mój kolega np - dawał dwie cewki zapłonowe i cewkę 12v zamiast 6v(tą butelkową) i akumulator do świateł i ogar miał niełzawą iskrę .Jak on to dokładnie zrobi to nie pamiętam .
Czyli amal lepiej by się w ogarze 200 spisywał ?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie