Witam wszystkich romeciarzy, charta mam od 3 lat , troche było przy porobione przez ten czas ale w koncu nadszedł czas na reanimacje. Dzisjaj wszystko rozebrane i uszykowane do piaskowania. Ten temat chciałbym potraktować jako taki blog z odbudowy oraz mase pytań do Was znawców które co krok będą się zapewnię nasuwać. Robie wszystko na glanc, tak jak to wykonała fabryka. Tak wyglądał jeszcze wczoraj
[
attachment=9890][
attachment=9891][
attachment=9892][
attachment=9888][
attachment=9889][
attachment=9890]
zapowiada się fajnie życzę powodzenia w remoncie
Powodzenia mam nadzieję że nasi koledzy z forum ci pomogą ja osobiście będę śledził twojego ,,bloga``
Fajnie że ktoś remontuje w tym samym czasie co ja
Nie zapominaj o forum i wstawiaj fotki!
[
attachment=9904]Jako ze rama czeka na wypiaskowanie sie na stół poszedł licznik, pęknięta obudowa ale to jutro sobie pospawam i palakieruje, teraz pytanie czy fabrycznie te wszystkie czarne plastiki były w macie ? |Półmacie?? Jak to powinno wygladać. wskazówka powinna być czerwona? Dlaczego tu sa plastikowe nakrętki
szkiełko mam pęknięte ale to wytnie się nowe, pogięta aluminiową ramke jutro potraktuje szpachlem i będzie jak nowa
Pytanie jak mam wyzerować licznik bo jak juz będe miał odremontowane to chciałbym zaczynać z przebiegu 00001
Tak plastiki były czarne, matowe. Wskazówka powinna być czerwona. Nakrętki są plastikowe, bo o ile dobrze pamiętam śruba, na którą nakręcasz nakrętkę też jest plastikowa. Tak sobie wymyślili, zdaje to egzamin i tak ma być.
Co do licznika, zobacz, czy nie da się czasem podnieść ośki z bębenkami. Nie pamiętam, czy ona siedzi w zatrzaskach, czy jak to tam było. Wiem, że przebieg można zmienić bez problemu. Sam tak zrobiłem po remoncie kapitalnym silnika.
Powodzenia w remoncie
Kilka elementów mam juz wypiaskowanych, koszt 30zł [
attachment=9952]
czas ich nie oszczędzał, sa mega krzywe szczególnie bak
Którego nawet zważyłem z ciekawości zeby zobaczyć ile tynku będzie musiał przyjąć by wyglądać tak jak powinien [
attachment=9951]
Wszystkie elementy zostały pomalowane podkładem antykorozyjnym tzw epoksydowym oraz bak od środka został nim wypłukany więc problem z zasyfionym gaźnikiem z głowy. [
attachment=9950]
Wziąłem się również za prędkościomierz który juz prawie na ukończeniu[
attachment=9953] , dzisiaj wycinam nowe szkiełko, jutro pomaluje i jedna rzecz będzie na tip top zrobiona.
Ten błotnik z tyłu *.* Od Jawy? No idealny
Błoto nie chlapie chociaż
Widzę, że kanapa lubi się pruć w tych miejscach, też mam z tej strony.
błotnik był tylko czyms co miało służyć do mocowania tablicy i lampy heh, trwaja intensywne poszukiwania końcówki tylnego błotnika od charta
Potrzebny numer RALa srebrnej farby na elementy typu lagi, piasty, bębny itp odnawiał ktos ?
A wiec trochę roboty pchnięte, wszelakie świecidełka wypolerowane, kierownica , mocowanie kierownicy i mocowanie błotnika [
attachment=10011]
Polakierowane uchwyty lampy, półki lagi, i obudowa prędkościomierza z elegancką nową szybką [
attachment=10012]
Pospawane błotniki , które również już są w podkładzie, za podładowany bak który przyjął dużo tynku
[
attachment=10013]
[
attachment=10014][
attachment=10015]
I elegancko odnowione przełączniki
Po godzinnej kompieli w starym nitrze wszyszskto elegancko zeszło
Zaraz malowane podkładem, czarna baza, znaczki zeszlifowane do gołej blachy i na to lakier bezbarwny i fabryka
[
attachment=10017][
attachment=10016]
Jutro lampa i osłona łańcucha będzie malowana i na dzień dzisiejszy wszystko zrobione, czekam za ramą aż się wypiaskuje
Dobra robota. Sam nakładałeś szpachlę??
Wysłane z mojego ASUS_T00J przy użyciu Tapatalka
tak, wszystko robie sam, jestem lakiernikiem, do tego mam mieszalnie farb i spawam plastiki wiec ide z tą renowacją po mega kosztach xD
No to masz super
Powodzenia w remoncie
Wysłane z mojego ASUS_T00J przy użyciu Tapatalka
no to lampa i osłona łańcucha pomalowana [
attachment=10038]
Efekt EXTRAAAA
Pytanie do wtajemniczonych, na szkle jest napis S.I. Wrzesnia, co to był za zakkład produkcyjny? Co oni jeszcze robili? Wie ktoś? Jestem po prostu ciekawy.. Pytanie kolejne jaki sposób na okręcające się szkło w lampie, powinna byc tam jakas uszczelka czy tylko sylikon czy tez klej.
Zabrałem się za tłumik, nie był piaskowany z obawy na grubość blachy ale mam ładnie oszlifowane ręcznie i będe malował tylko jak to w oryginale ma być, w połysku czy w macie??
Jak macie rozwiązany problem łączenia kolanka z tłumikiem?? Mam nakrętke ale ona nie trzyma kolanka i nie jest to stałe szczelne połączenie
września robiła plastiki dla rometa pedałki i do motorowerów plastkowe części też.