To jest wczesny romet Sport są mniej popularne niż sporty z końca 80 lat. Jeśli jest to odpowiedni rozmiar ramy do twojego wzrostu to warto go robić.
Jeszcze się do niego dobrze nie przymierzałem, ale wydaje się być ok. No rower nie jest w najlepszym stanie więc będzie z nim sporo pracy i nakład kosztów. Moglibyście powiedzieć co zmienić aby był jak najbardziej oryginalny? Nie wiem czy niektóre rzeczy opłaca się od nowa chromować czy lepiej poszukać innych w dobrym stanie.
Tu są włożone popularne przerzutki favorit więc ze znalezieniem gratów do zrobienia na oryginał nie będzie problemu bardziej bym się przejmował tym czy rama nie przegniła gdzieś na wylot.
Wżery są dośc mocne ale nie wydaje się żeby była przeżarta na wylot, ani nadmiernie osłabiona. Okaże się jak rozbiorę rower i go wypiaskuję.
Wystarczy go pomalować i będzie cycuś glancuś
Chyba wszystko masz w oryginale
Moja drobna rada umyj to, ogarnij suport i stery wsadź jakieś koła i pojeździj to sie dowiesz czy ci odpowiada a dopiero potem zdecyduj co z tym robisz.
(26-07-2015 14:44:52)kz1405 napisał(a): [ -> ]Jeszcze się do niego dobrze nie przymierzałem, ale wydaje się być ok.
tu sie przymierz -->
http://www.ebicycles.com/bicycle-tools/f.../road-bike
Bedzie "na styk" to dowalisz dłuższa fajke /wspornik kierownicy/
Zabawka fajna troszku się przykurzył ale to nic, zresztą nie musisz robić dokładnie na orginał możesz odstawić "tuninga z epoki" albo custom vintage jak ci się będzie dobrze jeździło.