21-07-2015, 14:32:16
21-07-2015, 14:40:58
Kartery były dopasowywane parami. Teoretycznie dwa nie z tej pary mogą nie pasować, nie będą szczelne, nie równe itp. Teoretycznie.
21-07-2015, 15:06:12
Nie wiem jak jest w Jawie ale np w silniku S-03 czyli w Junaku kartery były razem parowane i dopiero obrabiane. Dlatego tam nie zaleca się składanie dwóch karterów czy nawet lewej pokrywy z innej parafii. Dla ułatwienia każda z kluczowych części w Junaku ma nr technologiczny żeby ułatwić sparowanie.
Na Twoim miejscu poszukał bym dwóch karterów z tego samego silnika.
Na Twoim miejscu poszukał bym dwóch karterów z tego samego silnika.
21-07-2015, 17:59:13
w 023 miałem kartery nie od pary i było dobrze, więc w 223 pewnie też nic się nie stanie
21-07-2015, 20:50:39
Próba nie strzelba
21-07-2015, 23:02:58
Dzieki ludzie za rady dalem 2 rozne kartery i jest narazie ok nawet bardziej do siebie pasowaly. Moze nie bedzie cieknąć
Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2
21-07-2015, 23:40:22
Tu nie chodzi tylko o cieknięcie ale przede wszystkim: szybsze zużycie wału, wybijanie się gniazd łożysk, zużycie łożysk, wyłamywanie się trybów w skrzyni czy blokowanie się biegów.
21-07-2015, 23:42:54
Halski kartery pasują idealnie.
Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2
22-07-2015, 00:20:36
(21-07-2015 23:40:22)Halski napisał(a): [ -> ]Tu nie chodzi tylko o cieknięcie ale przede wszystkim: szybsze zużycie wału, wybijanie się gniazd łożysk, zużycie łożysk, wyłamywanie się trybów w skrzyni czy blokowanie się biegów.
Dokładnie tak jak Halski piszę. Gołym okiem tego nie zauważysz ale otwory w karterach mogą być nie osiowe.
22-07-2015, 10:37:21
(21-07-2015 23:42:54)marcin1061 napisał(a): [ -> ]Halski kartery pasują idealnie.
Przejedziesz 500 - 1000km wtedy będziesz mógł stwierdzić czy jest ok
22-07-2015, 15:34:33
To zobaczymy.
Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2