jak narazie polo w częściach
zdobyłem nie oryginalne błotniki chromowane które pójdą do Polówki
przedni wypolerowany, tył brudny i nie wypolerowany
[img]i.imgur.com/ANFyHbi.jpg[/img]
oba wypolerowane
przy okazji nabytek za dyszke
Najlepiej byś zrobił jak byś mi go sprzedał XD
nie, żadnej Polówki nie sprzedam
A hulajnoge ?
Hulajnoga czeka na części, chce się na niej czegoś nauczyć chociaż pewnie prędzej się na niej zbije
(06-09-2015 23:06:53)Richard napisał(a): [ -> ]chce się na niej czegoś nauczyć
To bardzo dobry pomysł.
(06-09-2015 20:49:40)misiql napisał(a): [ -> ]Najlepiej byś zrobił jak byś mi go sprzedał XD
Chyba nie wiesz jak żałuje że go sprzedałem
(10-09-2015 20:24:40)Richard napisał(a): [ -> ]
Ale Ci się fotka udała :V ... szkoda tej ramy ciąć xddd
3 zasadnicze stwierdzenia.
1. Te piasty leżą wszedzie, w zachodnich rowerach są tak popularne, że można je traktować jak zwykłe rometowskie torpedo a nie jakiś unikat.
2. Po co się chwalić tym w 2 tematach w tym samym dziale?
3. Nawet jeśli to jest odpowiedni dział do tego jak słusznie koledzy zwrócili ci uwagę, bo z włąsnych temaów robisz offtop..
Bym napisał pare zdań więcej na podstawie doświadczenia o takim chwaleniu się i robieniu "fuszerki" ale prawdopodobnie bym miał punkty...
Wymień w nim chociaż ten już można mówić złamany widelec i kiedy pordzewiałe ramie korby bo strasznie razi
PS: Skoro rozbierałeś go do naga i czyściłeś, nie rozumiem dla czego jest tyle brudu np w okolicach supportu? Nie wmówisz że to rdza nie do zmycia.
1.W niemczech te piasty to nie jest unikat
2.Napisałem o tym w dwóch tematach bo piasty idą do dwóch rowerów, tych które właśnie te 2 tematy dotyczą
3.Nie wiedziałem że mowa o częściach montowanych w rowerze z tematu to offtop
Widelec i korbe bym wymienił, gdyby miał, był rozebrany całkiem ale go nie czyściłem