Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Rekord prędkości
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Będę miał jawkę pod ręką to nagram film dla niedowiarków Tongue
Też mi się nie chce wierzyć w te osiągi......Undecided
Oj Riley oni wżyciu na Jawce nie jeździli to nie mają pojęcia Smile

:F
Laska to że ty masz Jwae to nie znaczy ze nikt na niej nie jeździł albo jej nie miał, nie chcę się kłucic ani nic takiego bo mam juz dosyć kłutnii.

A co do osiągów to tez w nie nie wiezę :F .
Bierzecie jakieś psychotropy?
Tasiemiec, nie wykłócaj się jak nie umiesz pisać. Najpierw się naucz.
Wissner, 87 chartem? Podziel to przez jego rocznik i będziesz miał prędkość...
Ja jechałem maksymalnie o ile się nie mylę ponad 300. Naprawdę! Mierzone GPSem!!
Bez kłótni i dla niedowiarków to jest możliwe po takim tuningu.
-całkowicie pusty wydech - to tylko hałasuje, osiągów nie poprawia
-nowy odchudzony i skrócony tłok + pierścienie - ten ułamek mocy co to dodaje...
-dobrze dotarty - różnica praktycznie nieodczuwalna, tylko silnik się nie grzeje tak szybko
-nowy gaźnik - działa tak samo jak każdy inny dobrze wyregulowany
-stożek(nie chiński) - chiński, wietnamski, tajwański... tylko dźwięk zmienia, NIC więcej. A może to ten?
-wieksze dysze - to zazwyczaj tylko większe spalanie
-wypolerowana komora spalania - słyszałem wiele mitów
-zrobione kanały płuczące - zależy jak to zrobiłeś
-wypolerowany cały układ dolotowy
-rozwiercony króciec - zwykłe odblokowanie
-skrocone kolanko do 1,5cm - zwykłe odblokowanie
-wyprzedzony zapłon na 1,8mm - zwykłe odblokowanie
-świeca iska - taa, +10 do koni mechanicznych.
-do tego pierdoły jak:odp.ciśnienie w oponach, smarowanie łańcucha i naciąg - no tutaj uzyskasz może te 3 - 5 km/h

Ogólnie rzecz biorąc: Przy standardowej trzybiegowej skrzyni tego silnika, no i przy obrotach jakie musi generować ten biedny silniczek żeby wyciągnąć prawie 90 km/h... Chyba Ci licznik podupadł :F Szwabolec ma 4 biegi, około mocy 2 razy więcej, a jakoś ciężko osiągnąć takie prędkości. Jak dla mnie - przesadziłeś. Za bardzo wiem na co stać ten silnik, a na co niestety nie Wink Pozatym - przy tej prędkości ta rama się składa, nie mówiąc już o hamulcach które nie istnieją...

Laska 85 na oryginalnych częściach? Chyba z 5 biegową skrzynią i z butlą podtlenku w plecaku :F
ja osobiście wierzę koledze, mój wujek ma jawke 50 po drobnych modyfikacjach podobnych jak u kolegi wyżej i szczerze powiedziawszy te 79 km/h mu wyciąga - mierzyliśmy nawet równoległą jazdą skodą fabią 1.9 i było koło 80, wg mnie to zależy od stanu silnika, szczelności, użytych podzespołów i zależności jaki motorek się trafi, dobre łożyska, całkowite odblokowanie, uszczelniacze, rodzaj tłoka jaki mamy,dobre dotarcie i inne modyfikacje potrafią dużo dać
Dziwne że nikt nie wstawi filmu, jak to ich dwu/trzy biegowe cudeńka 50ccm o mocy 3 koni z obciążeniem własnym i kierującego lecą te 80 - 90 km/h...
No to ciekawe, ETZ 150 ma 12km i wyciąga tylko 110km/h :F ... tutaj 3-3,5km i jadą 80-90km/h :F

Jak mi w Wuesce licznik szwankował to i 100 pokazywał :F (wskazówka nawet nie skakała bardzo :F ), po wymianie na sprawny to 80 i koniec .
Jak nikt nie wstawia??

1.http://www.youtube.com/watch?v=fo4fR0stcCo
2.Tu masz tylko do 60km/h ale pod górkę i kiepskie przełożenie Tongue http://www.youtube.com/watch?v=UwS32jlH8...re=related
Riley, polecam lekturę:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_dwusuwowy
Nadal uważasz że wydech w 2T jest niepotrzebny?
Laska... Miały być wiarygodnie filmiki, a nie że w jednym typek wpisze sobie 80, ja bym mógł wpisać 140. A co do tej drugiej jawki - po pierwsze ona już rzyga z tłumika nakrętkami, a licznik rowerowy ma taką wiarygodność jak coniektórzy na tym forum - te 60 leci zwykła jawka, ale te prawie 90 to bajka jest.
Oj tomek może kiedyś się w rl spotkamy to zobaczysz na własne oczy :F
Laska, Ciebie to już na prawdę ponosi wyobraźnia. Riley leci rzekomo 82 po "tunningu", a Ty swoją 85 bez jakichkolwiek przeróbek rozjebany
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie