03-07-2015, 23:40:10
(03-07-2015 12:34:57)ProXiou napisał(a): [ -> ]Piękny 2330! Gratulacje że go ratujesz gdzie go kupiłeś? Za ile? Pewnie za grosze
od kumpla Naprawialem jego komara 2350 i tak mi sie te komarki spodobaly ze go namowilem zeby mi sprzedal te o to cacuszko za 110 zł To jest malo ale jak kupowalem to nie wiedzialem czy z silnikiem wszystko ok ale mial swietna komresje i nic nie stukalo wiec wziolem go ale nawet jakby cos bylo nie tak to bym go kupil
(03-07-2015 12:45:27)Komar_126 napisał(a): [ -> ](03-07-2015 08:52:46)kliczko98 napisał(a): [ -> ]Jeszcze gdzie nie gdzie byla ukryta pod tym niebieskim pomaranczowa farba wiec kolorow troche bylo.
U mnie jest to samo. Rozpuszczalnikiem pojechałam po tym bordowym to wyszedł jednocześnie niebieski i pomarańcz, no i rzecz jasna rdza... No właśnie, a jak usunąłeś rdzę?
Wiec tak poczatkowo opalarka to farba poschodzila bardzo dobrze potem papierem sciernym 40 nastepnie po kolei 120, 240,320 cos takiego matowalem papierem wodnym 800 a i jeszcze w srodku w ramie tam gdzie nie ma jak dostac sie to palnikiem ale tak zeby nie zachartowac blach Tak jak napisalas jest dobrze rozpuszczalnikiem jednak nie zawsze kazda warstwa zejdzie i to jest ten minus
(03-07-2015 13:41:00)ProXiou napisał(a): [ -> ]Sądząc po tym jak to wygląda... Wypiaskował Najlepszy sposób usuwania rdzy i starej farby polecam ten sposób Czekam na sprężarkę i sam mam w planach świadczyć takie usługi
piaskowanie jest dobre ale nie do wszystkiego takie rzeczy powinno sie robic starym dobrym sposobem, czyli papier scierny i poszedl Wtedy nie obija tak sie blachy i na pewno zostanie ksztalt taki jaki jest bo cienkie blachy latwo rozwalic. Metoda piaskowania jest bardziej stosowana jak jest nalot ktory nie da sie usunac tak normalnie i blacha jest tak przezarta ze nie wiadomo czy bedzie cos z niej. Po piaskowaniu to wszystko wychodzi i o to w tym chodzi