Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jaki sklep, gaźnik ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
ale jeżeli nr. są np. 6303 to ono ma stałą wartość wysokości i itd ?
Nie rozumiem. Nr 6303 i tyle, to jest polski sprzęt nie ma żadnych caliBig Grin
ok dziękuję mam tylko jeszcze 2 problemy pewnie nie ostatnie ale licze na was a mianowicie do tego silnika chcę kupić nowy wał oraz segery ( te zabezpieczenia łożysk bo są w strasznym stanie) i tak nie wiem gdzie to dostane szukałem na necie i nie da rady wały są do rometów ale 2b i 3b a do charta nic podobnie jest z segerami ale tych wcale nie ma
jeszcze na szybko zapytam co sądzicie o tym sklepie ? czy wysyłają towar http://www.agmot.pl/ ?
Oryginalnego wału do Charta nie dostaniesz. To jest część prawie nie do zdobycia i jak by Ci się udało nówkę dorwać, to miałbyś bardzo dużo szczęścia.

Są jednak wały współczesnej produkcji. Widzę, że na allegro coś ciężko z nimi, nie wiem czy już ich nie robią, czy może brak na magazynach? Trzeba napisać do kilku sklepów i się dowiedzieć. Napisz do motonetu, oni mieli wały korbowe do Charta z takimi czarnymi przeciwwagami. Polecam, ja na takim wale mam już przejechane 13 tys. km i nie mam powodów do narzekań.

Agmot wysyła towar w przypadku, gdy zamówienie będzie warte minimum 100zł. Przynajmniej kiedyś tak było.

Odnośnie łożysk - te numery to nic innego jak oznaczenie łożyska. Na podstawie tego numeru w katalogu łożysk odszukasz każdy wymiar, a w sklepie zakupisz odpowiednie łożysko.
okej, dziękuje za naukę i teraz będę czekał na części i powoli do przodu
Jak masz łożysko o numerze np. 6000 to obojętnie jakie kupisz zawsze będzie takie samo i musi pasować Wink


BigSoft czy w tym charcie http://olx.pl/oferta/romet-chart-210-sim...alHyb.html opłaca się zmienić cylek itd na 50 ccm? Koleś pisze ,że niby wał wymieniony itd ,ale wiesz jak to jest...
Tak wiem jak to jest - nigdy nie wiadomo. Czy wał jest dobry czy nie, to już powinno być słychać po odpaleniu, bo jeżeli będzie miał luzy, to silnik będzie dzwonił. Cylinder - można jeździć, przecież nie jest powiedziane, że nie będziesz zadowolony... Ja to bym przynajmniej tłok zmienił na lżejszy lub odchudził oryginał.
właśnie nwm czy koleś tego już nie zrobił :C
Stron: 1 2
Przekierowanie