Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205 Oldtimer Bujaka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Ja tez mialem i to oryginalne. Mysle ze poprostu oszaleliscie z tymi k60b. Są tańsze i bardziej niezawodne konstrukcje.
Czyli te chińskie zamienniki nie są nic warte?
I ruskie w sumie tez. Mialem w k60b dysze 70 i w charcie raz ze trudno odpalal a dwa to chart nie miał takiego bujniecia z niskich obrotów jak na bingu. W ogarze 205 wręcz mulil jak startował z niskich, w jawce niby nie ale i tak byl odczuwalnie gorszy przy jeździe w dwie osoby niż ten fabryczny pijok.


Po tygodniu czekania w końcu przyszło.. czas się zmotywować i to zamontować, zobaczymy co będzie warty ten gaźnik Wink co sądzicie o tych filterkach ? warto to zakładać czy mogę go od razu wyrzucić?


Kto zgadnie co przyszło?


Aktualnie to wygląda tak, jakoś nie mam chęci ostatnio przy nim grzebać. Dawno temu przyszedł gaźnik ale jeszcze nie założony. Muszę znaleźć drugi amortyzator, wywalić ramkę na tablice, umyć go trochę, zmienić ten gaźnik i spróbować go odpalić. Potem pozostanie już tylko oc i przegląd, przykleić naklejki na bak i boczki i raczej do żyda Tongue
Aktual.


Czy lewe powietrze przy łączeniu gaźnika z cylindrem może skutkować tym że gaźnik nie podaje paliwa do cylindra?
Dej mu naklejki i ładniejsze zdjęcia zrób Wink
Na schowek też daj i może jakieś lusterko/lusterka Smile
O którym gaźniku piszesz że nie podaje paliwa? Jak k60b to trza podgiąć widełki i powinno ciulać
Naklejki mam na niego, jeszcze nie przyklejone. Tak, k60b, przelewa mi paliwo normalnie, ale świeca ciągle sucha.
Stron: 1 2
Przekierowanie