25-06-2015, 09:23:34
Witam otóż problem polega na tym że chopper zatarł się.
Pojemność ma 72 cm prawie od nowości czyli 5 lat. Więc kupiłem zestaw głowica, cylinder , tłok , pierścienie. Zamontowałem wszystko jak należy. Po wymianie słychać charakterystyczny pisk (piszczenie) w silniku, przy tym się szybko grzeje po przejechaniu 1 km traci siłę i gaśnie. Myślałem że tak ma być na docieraniu ale ostatnio ściągnąłem cylinder i zobaczyłem że tłok tak jakby zaciera się, widoczne są ślady (wżery) u góry i tylko u góry. Więc wczoraj kupiłem cylinder i tłok z jakiejś lepszej firmy i jak odpaliłem to jest to samo, pisk w silniku i szybko się grzeje . Więc nawet nie próbowałem jechać bo stałoby się to samo. Pomożecie? W czym jest problem ?
Pojemność ma 72 cm prawie od nowości czyli 5 lat. Więc kupiłem zestaw głowica, cylinder , tłok , pierścienie. Zamontowałem wszystko jak należy. Po wymianie słychać charakterystyczny pisk (piszczenie) w silniku, przy tym się szybko grzeje po przejechaniu 1 km traci siłę i gaśnie. Myślałem że tak ma być na docieraniu ale ostatnio ściągnąłem cylinder i zobaczyłem że tłok tak jakby zaciera się, widoczne są ślady (wżery) u góry i tylko u góry. Więc wczoraj kupiłem cylinder i tłok z jakiejś lepszej firmy i jak odpaliłem to jest to samo, pisk w silniku i szybko się grzeje . Więc nawet nie próbowałem jechać bo stałoby się to samo. Pomożecie? W czym jest problem ?