Tak, ale w późniejszych, już rometach, mam takie w Gazeli z 1984.
W tych starociach kabel biegł po ramie.
Mimo iż nie jestem fanem rowerów twoje wymiatają! Pozdro! I wielki szacun!
Cudowne! I to jest prawdziwa renowacja, a nie pitu-pitu. Nie ma co oszczędzać tylko robić jak najlepiej! Bo już nie będę pytał, ale za pieniądze z remontu Popularnego mógłbyś pewnie kupić całkiem fajny nowy rower
No za popularnego...
lakiernik 200zł
ogumienie 70zł
szprychy i zaplatanie 200zł
części 200zł
chromowanie 120zł
efekt - bezcenny
Ale mogę sobie na takie coś pozwolić bo ja nie trzymam złomu, koncentruje się tylko na egzemplarzach z potencjałem na remont lub w bdb stanie
Orkan na prawde swietny
Czeka az zaprezentujesz reszte swoich rowerow
No... a jest ich trochę
Np. Meteor z 1988, ale jest w naprawie, tj. czesciowe maowanie i zaprawki.
A w kolarzowce przekręciłem kieronicę na odwrót, bo tak lepiej mi się jedzie
A to mój wół roboczy nieprzerwanie od 1988 roku, obojętnie czy lato czy zima - jedzie
W tle mój warsztacik. Meteor na przerzutkach Shimano.
Piękny. Meteory to bardzo dobre rowery
Czy to Metoeor Turist? Bo nie widzę mocowania na drugą manetkę przerzutki
.
Turist
W zeszłym tygodniu lakiernik mi farbe dorabiał i podmalowałem go trochę, tj. cała jedna rura + zaprawki i wygląda nawet fajnie
O proszę. Ja mam identycznego Turista też z 1988
Jeszcze tylko trochę przepoleruj mu błotniki, załóż mu bidon, lampke na przodni bagażnik i będzie miodzo.
Bidon mam, ale dałem do innego roweru.
No, muszę przyznać, że jak na 27 lat nieustannej, intensywnej eksploatacji to prezentuje się wyśmienicie!
Idealny przykład, że wystarczy dbać o rower i można śmiało korzystać z niego na co dzień, nie niszcząc go.
Podobają mi się Meteory. Twój jest świetny!
Chciałby ktoś mojego Trapera, wymieniłbym się na coś większego
Np. Waganta.