To załóż, porządnie zakręć i jeździj, jak się coś spie, to będziesz działał
(08-06-2015 13:49:14)dominik963 napisał(a): [ -> ]Ja mam podbnie, ale nie 100% tak samo, zebatka nowa, wałek ok.
Zębatka zębatce nie równa , w sklepie doradzają tak aby sprzedać , wycięcia powinny być spasowane ciasno
http://www.jtsprockets.com/catalogue
katalog z dobrymi zębatkami
Bo wlasnie na starej zebatce z wytartymi zebami jest ok a ta jakas dziwna.
Sprawdziłem zamowienie z gmoto i te zebatke i wyszło na to, ze przysłali mi niedosc, ze nie do tego silnika to zamiast 12z dali 13.
no i problem rozwiązany...
A najlepsze na gmoto jest zebatka ogar 205 12z a naprawde to 13z i do innego silnika echh....
Kuzma a czy mógłbyś mi dać link np z allegro jaka jest poprawna zebatka do ogara 205 2 biegi, bo na gmoto są pomieszane i już nwm jaką kupić. Dodam, ze na tyle mam chyba 41z jakoś tak, wiec jaka na przód? Jakiś link?
Jaka polecacie ta zebatke bo chce kupić zaraz?
A nie ma sklepu z częściami u ciebie? Zawsze jak będzie zła to z paragonem wymienisz ...a zapomniałem wiosła sprzedają
mały żarcik sorki
Ok a jak na tyle mam 41 to na przod 12 czy 13z?
z 13 zrywniejszy a z 12 wiadomo delikatnie szybszy , kup 12z, mniejsze obroty silnika w trasie ...
(09-06-2015 13:24:08)kuzma napisał(a): [ -> ]z 13 zrywniejszy a z 12 wiadomo delikatnie szybszy , kup 12z, mniejsze obroty silnika w trasie ...
Co ty pitolisz? Im większa zdawcza tym większy V-Max = mniejsze obroty silnika w trasie.
NA ODWRÓT JEST!
(09-06-2015 13:35:09)Rafku napisał(a): [ -> ] (09-06-2015 13:24:08)kuzma napisał(a): [ -> ]z 13 zrywniejszy a z 12 wiadomo delikatnie szybszy , kup 12z, mniejsze obroty silnika w trasie ...
Co ty pitolisz? Im większa zdawcza tym większy V-Max = mniejsze obroty silnika w trasie.
NA ODWRÓT JEST!
Jeb.....em się .............
Problem rozwiązany, po zakupie dobrej zębatki nie ma luzu. Dziękuję.