Mam problem nie dawno założyłem nowe pierścienie z tłokiem i cały czas dzwoni nie wiem czy to łożyska czy pierścienie głos pochodzi z głowicy tak jak by stukało w świece
. Co to może być ??
Docierales nowy zestaw czy od razu rura ?
Docierałem normalnie 3.4 dni i rura
Ale jak założyłem nowy zestaw to tak samo dzwoniło
No to cylek do szlifu. Zmiana tloka ani pierscieni nic Ci nie da. Mam to samo w swoim tez dzwoni .
Zrob szlif, bedzie dobrze.
ja mam zamiar założyć cylinder 60 na wakacjach tylko nie wiem czy mam dobre łożyska na wale
Co masz za lozyska? I kiedy byly wymieniane .
Jak to sprawdzić czy sa dobre łożyska bez rozpoławiania silnika??
ja kupiłem simka przy końcu wakacji 2011r i nie wiem czy były wymieniane i czy są dobre
Nie da sie sprawdzic lozysk , bez rozpolawiania.
Czyli znajac zycie beda do wymiany. Najlepsze sa Fagi z luzem C3 na wal.
Pamietaj, ze zakladajac "szescdziesiatke" to posprawdzaj wszystkie lozyska, uszczelniacze.
wiem bo może rozpierd*lić wał
Nie tylko wal. Przy szczesciu moze pojsc cylinder, i kartery ;].
Chinski szmelc , pieniadze wyrzucone w bloto. Daj do szlifu ten cylinder co masz zalozony aktualnie. Wyjdzie Ci taniej i pewniej .
Spoko mój Cylek jest nominał ani jednej ryski nie ma w tulei tylko mam zluzowany gwint przy zakręcaniu tumika
Co do cylindrów, w swoim miałem Al-Mot i był bdb.
Jeśli stuka to pewno wybite łożysko w stopie korbowodu i wał do wymiany/regeneracji. U mnie tak było jak wał był zużyty