25-03-2017, 00:51:17
Stron: 1 2
25-03-2017, 00:57:22
(25-03-2017 00:51:17)Mefju089 napisał(a): [ -> ]W jakiej cenie CDI do jawy?130zł i w tej cenie masz:
-Nowy moduł mojego wykonania
-Nowy czujnik położenia wału
-Mocowanie czujnika + usunięcie zbędnych elementów
-Schemacik podłączenia
Jedyne co musisz zrobić to zamocować blaszkę na magnecie, ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu, podłączyć wg instrukcji i zaopatrzyć się w mały transformatorek 12/230
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
09-07-2017, 13:02:46
taki regulator dostałem od tego koleżki. układ zamkniety w szczelnej obudowie, zero jakichkolwiek radiatorów, jeden upalony trystor jakoś niedawno po zakupie, ten regulator mial tez inne problemy z powodu ktorych nie dzialal jak powinien. w chinskich skuterach jest regulator na takim trystorze i tam trystor jest przymocowany do duzego aluminiowego radiatora. napisalem zeby mi zrobil schemat tego regulatora bo chcialem sobie go sam po poprawiac, on nie ma czasu. jesli macie pieniadze na wyrzucanie w bloto to zapraszam
4 trystory bez jakiegokolwiek chlodzenia mialy zamieniac w cieplo nadwyzki do 60W mocy.
4 trystory bez jakiegokolwiek chlodzenia mialy zamieniac w cieplo nadwyzki do 60W mocy.
22-11-2017, 00:17:19
Witam Serdecznie, w jakiej cenie możesz wykonać kompletny układ zapłonowy CDI do silnika komara s38?
Proszę o odpowiedź.
Proszę o odpowiedź.
22-11-2017, 13:08:40
(09-07-2017 13:02:46)charper napisał(a): [ -> ]4 trystory bez jakiegokolwiek chlodzenia mialy zamieniac w cieplo nadwyzki do 60W mocy.
Skad masz te 60w straty? Regulator pracuje w innej zasadzie jeżeli jest to tyrystorowy, nadwyżki nie zamienia na ciepło.
Ps. Jeżeli masz taka ilość straty, to warto pomyśleć czy aby nie jest jakiś problem z projektem prądnicy i odbiorem odbiorników.
Pps. 60w to bardzo dużo, dla porównania mam stacje lutownicza która ma 48w i grzeje do 400* tylko tam jest ciepło skupione, a jako ciekawostkę moge powiedzieć ze w swojej spawarce nie Mam takiej straty mocy na prostowniki który pracuje przy około 200A
Odrazu przepraszam za odkop tego tematu ale chce poruszyć ten temst
22-11-2017, 14:37:55
(22-11-2017 13:08:40)stqc napisał(a): [ -> ]Temat już dawno nieaktualny, regulator pomogli mi zrobić gdzieindziej, całkiem inny i z regulacją napięcia maksymalnego. Prądnice tez przeprojektowałem bo miała bardzo dużo wad. Idzie drugi miesiąc użytkowania swojego własnego zestawu. Dzień po jeździe zmierzyłem napięcie i pokazało 12,65V. Od tamtej pory nigdy nie ładowałem akumulatora z zewnętrznego źródła. 6 cewek ładowania i zasilanie wszystkiego z akumulatora to pomyłka, bo jeśli ustawić sobie rozsądnie wolne obroty i stać w korku na włączonych światłach, to napięcie spada w okolice 10V włączcie sobie stop i kierunkowskazy, będzie jeszcze weselej. Pozbyłem się starego projektu prądnicy i tych kiczowatych regulatorów które mi podsyłaliście. Teraz wymyśliłem coś innego i wreszcie odetchnąłem.(09-07-2017 13:02:46)charper napisał(a): [ -> ]4 trystory bez jakiegokolwiek chlodzenia mialy zamieniac w cieplo nadwyzki do 60W mocy.
Skad masz te 60w straty? Regulator pracuje w innej zasadzie jeżeli jest to tyrystorowy, nadwyżki nie zamienia na ciepło.
Ps. Jeżeli masz taka ilość straty, to warto pomyśleć czy aby nie jest jakiś problem z projektem prądnicy i odbiorem odbiorników.
Pps. 60w to bardzo dużo, dla porównania mam stacje lutownicza która ma 48w i grzeje do 400* tylko tam jest ciepło skupione, a jako ciekawostkę moge powiedzieć ze w swojej spawarce nie Mam takiej straty mocy na prostowniki który pracuje przy około 200A
Odrazu przepraszam za odkop tego tematu ale chce poruszyć ten temst
18-04-2020, 00:05:03
Wysłałem ci wiadomość Pw możesz odpisać
Stron: 1 2