24-05-2015, 00:39:14
Witajcie!
Mam problem z moim GMF'em, nie idzie go za nic ustawić.
Wg. instrukcji regulując, śrubę mieszanki trzeba wykręcić 1,5 obrotu, niestety po tym zabiegu silnik ledwo ciągnie na wolnych. Jak wkręcę na maxa to jeszcze da się jeździć, ale wkręca się nijako, trzeba powoli ruszać manetką, bo jak od razu walnę na max obroty będzie buczał i powoli się wkręci, ale nie na max obroty, przez to nie pojedzie więcej jak 40km/h.
Jadąc szybko w pewnym momencie jest granica, po której przekroczeniu gazując manetką spowalnia, a cofając manetkę przyśpieszy i zwolni. Nie wiem co mu się stało, dodam, ze jest po kapitalnym remoncie i nie bierze nigdzie lewego powietrza po zasłonieniu filtru powietrza gaśnie prawie od razu. A pomimo to wszystko pali na strzała nawet po kilku tygodniach stania
Mam problem z moim GMF'em, nie idzie go za nic ustawić.
Wg. instrukcji regulując, śrubę mieszanki trzeba wykręcić 1,5 obrotu, niestety po tym zabiegu silnik ledwo ciągnie na wolnych. Jak wkręcę na maxa to jeszcze da się jeździć, ale wkręca się nijako, trzeba powoli ruszać manetką, bo jak od razu walnę na max obroty będzie buczał i powoli się wkręci, ale nie na max obroty, przez to nie pojedzie więcej jak 40km/h.
Jadąc szybko w pewnym momencie jest granica, po której przekroczeniu gazując manetką spowalnia, a cofając manetkę przyśpieszy i zwolni. Nie wiem co mu się stało, dodam, ze jest po kapitalnym remoncie i nie bierze nigdzie lewego powietrza po zasłonieniu filtru powietrza gaśnie prawie od razu. A pomimo to wszystko pali na strzała nawet po kilku tygodniach stania