Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: K60B Czarna Magia...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Przed chwilą wyjąłem gaźnik z pudełka i oczywiście z moim szczęściem już mam problem. Napiszcie mi proszę jak złożyć to 'coś', nie wiem gdzie mam trafić drugą częścią sprężyny...

Na myśli mam to ustrojstwo:



Wchodzi ono pod to wgłębienie, pod tą srebrną blaszkę:




Problem polega na tym że kiedy wsadzam tą rzecz w to miejsce, to nie wiem gdzie wsadzić drugą część sprężyny, nawet kiedy ruszam tym czymś, to sprężyna się nie naciąga, ciągle jest luźna, so wtf?

Orientuje się ktoś jak założyć to tego linkę gazu?
Linkę gazu zakładasz tak: zdejmujesz pokrywkę z góry, obracasz gaźnik i wypada przepustnica. Tam masz miejsce na linke. Sprezynę wkładasz w taki rowek.
Rozumiem, że przepustnica to jest to coś obok pokrywki i uszczelki? I linkę gazu wsadza się w ten taki okrągły rowek (widać go na fotce), ale gdzie sprężyna? Przecież ona jest w całkiem innym miejscu wsadzona...

Przepustnica to takie L. Sprężyna w taki dołek w niej.
Na internecie jest poradnik ze zdjęciami jak składa się taki gaźnik .Nie podam linku,bo to inne forum,ale łatwo znajździesz .
Może schemat pomożeSmile
Głowiłem się oglądając jakiś motovlog i doszedłem - drugą część sprężyny trzeba wsadzić razem z wypustką tej małej rzeczy, wszystko działa jak należy, przynajmniej teraz, więc proszę o nie zamykanie tematu, bo gaźnik mam pierwszy raz w rękach Wink


Kadetmen, korzystałem z tego poradnika, chciałem go dołączyć do tematu i zapomniałem - dobrze, że zapomniałem hehe

Dzięki za schemat Aniu, przyda się Wink
Ogólnie to mam taki, więc mogę pomóc. Ten twój to chinol czy CCCP?
Chinol niestety, jak Ci się ten gaźnik sprawuje Ignaś? Gdzie go masz wkręconego? Ja chcę go do ogara wkręcić bo jikov to totalne G.

Właśnie skręciłem K60B z odblokowanym króćcem, podczas składania zauważyłem, że w górnej części jest dziura, co wiązało by się z łapaniem lewego powietrza. Po to, a żeby temu zapobiec wymyśliłem, że wytne większe dziury w uszczelce, i ona wtedy tą dziurę zasłoni, bo się obniży. Jak myślicie, zda to egzamin? Tak to wygląda:



Tutaj właśnie była ta dziura, teraz zasłania ją uszczelka:






Może ktoś się orientuje jak się reguluje ten gaźnik? Jak np GM12F śrubkę od dawki paliwowo-powietrznej wkręcić do oporu i wykręcić o 1,5 obrotu, to tutaj jak kręcić?
Niestety nie musisz wykręcać. Przynajmniej u mnie nie ma żadnej różnicy. Motorynka na tym gaźniku kiedyś jeździła, teraz ledwo pali. Dysze zmieniałem. Nie wiem co robić.
A twój to ori, czy china? Może Ci się silnik skończył, w sensie góra, a ty gaźnik obwiniasz. Sprawdzałeś?
China china. Jak mam zobaczyć jak się góra kończy? Kompresja? I z dnia na dzień?
Śrubka mieszanki składu nigdy nie powinna być na maxa zakręcona nawet jak nie reaguje na nią gaźnik, przynajmniej taka zasada obowiązuje przy MZtkowych gaźnikach.
Według ruskiego tematu o tym gaźniku:
Cytat:Są 2 śruby: wyższa (od obrotów i podnoszenia przepustnicy) i niższa (regulacja składu mieszanki). W celu wyregulowania gaźnika trzeba: dolną śrubę (od składu mieszanki) całkowicie zakręcić (do oporu) i wykręcić na 1,5 obrotu (w zależności jak silnik będzie się zachowywał). Potem ustawić obroty biegu jałowego.
Przekierowanie