Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nie odpala :(
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam mam taki problem bo mój ogar nie chce odpalać.Moze winą jest gaźnik bo mój wujek mówił coś ze z gaźnikiem jest nie tak.Miesiąc temu odpalał ładnie z pierwszego a tera to trzeba kopać i kopać.Aaaaaaaaaaaa jeszcze może przez zmianę oleju bo zmieniałem.
(18-05-2015 17:14:31)TobsoneQ napisał(a): [ -> ]Moze winą jest gaźnik

Więc może go sprawdź? przyjdzie na forum, nic nie na pisze, a my mamy wywróżyć czemu nie odpala - standardowo sprawdź iskrę, przeczyść gaźnik itd.
"Bo ogar nie chce być naprawiany przez takiego ......... jak IGNAŚ"
I kto tu teraz jest .. ekhm...
Dobra do rzeczy. Iskrę sprawdź, jak jest to podlej. Nie pali- zapłon ustaw, pali, ale gaśnie zaraz- gaźnik do przeczyszczenia.
A z tymi srobkami 3to jak zrb co są przy gazniku jak je dokrecicz czy wkrecic
(18-05-2015 19:16:59)TobsoneQ napisał(a): [ -> ]A z tymi srobkami 3to jak zrb co są przy gazniku jak je dokrecicz czy wkrecic

Matko bosko... Te "Śrubki" to dysze (te złote). Ta śrubka po środku to śruba regulacji wolnych obrotów. Dysze muszą być wkręcone do końca, a regulacja tak aby silnik miał odpowiednie obroty.
Za uj nie mogę odpalic nooo a te obok srobki od czego są a czy jedna jest od paliwa bo paliwo cieknie jak nwm co
Jakie obok? Jezu, toć Napisałem Ci wyraźnie, że dwie "śrubki" (te złote) to nie śrubki tylko dysze i obie są od paliwa. One mają być wkręcone do oporu... Facepalm2
A jak się je dokreci do oporu to Se nie będzie leciało paliwo takim siurczkiem bo mi swiece zalewA
Co ty wypisujesz? Oddaj to lepiej komuś kto jest trochę bardziej obeznany, bo szkoda żebyś coś zepsuł...
Weź lepiej to zostaw bo zaraz w luft wylecisz. DYSZE WKRĘCAMY DO OPORU. Śruby regulacji powietrza należy również wkręcić do oporu, i kręcąc tą śrubą od obrotów regulować aż będą zakłócenia silnika. Jak ci paliwo słabo leci to kranik przeczyść.
Przekierowanie